Версия за печат

01163-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ОМУРТАГ: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПРОГИМНАЗИЯ "Акад. ДАКИ ЙОРДАНОВ", ул. "ПИРИН" № 12, За: НЕВЯНА РАДЕВА ЗАХАРИЕВА, БЪЛГАРИЯ 7900, ОМУРТАГ, Тел.: 0605 3638, E-mail: progimnazia_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3550

Място/места за контакт: ПРОГИМНАЗИЯ "Акад. ДАКИ ЙОРДАНОВ"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ПРОГИМНАЗИЯ "АКАД. ДАКИ ЙОРДАНОВ", УЛ. "ПИРИН" № 12, За: СНЕЖАНА НИКОЛОВА ДИМИТРОВА, Р БЪЛГАРИЯ 7900, ОМУРТАГ, Тел.: 0605 3638, E-mail: progimnazia_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3550

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ПРОГИМНАЗИЯ "АКАД.ДАКИ ЙОРДАНОВ", УЛ. "ПИРИН" № 12, За: МАРИАНА ЛЮБОМИРОВА МИШЕВА, Р БЪЛГАРИЯ 7900, ОМУРТАГ, Тел.: 0605 3638, E-mail: progimnazia_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3550

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ПРОГИМНАЗИЯ "АКАД.ДАКИ ЙОРДАНОВ", УЛ. "ПИРИН" № 12, За: НЕВЯНА РАДЕВА ЗАХАРИЕВА, Р БЪЛГАРИЯ 7900, ОМУРТАГ, Тел.: 0605 3638, E-mail: progimnazia_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3550

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Превоз на ученици през учебните 2007/2008, 2008/2009 и 2009/2010 години.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2

Място на изпълнение: община ОМУРТАГ
Код NUTS: BG134
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Превоз на ученици през учебните 2007/2008, 2008/2009 И 2009/2010 години по три маршрута от селата Козма презвитер, Беломорци, Панайот Хитово, Горна Хубавка, Долна Хубавка, Горско село, Змейно и Великденче до Омуртаг и обратно.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60112200 (E002)

Описание:

Превоз на пътници с обществен автобусен транспорт (За деца)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За изпълнението на обществената поръчка са необходими минимум три автобуса плюс три резервни.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

17.09.2007 г. 

Крайна дата

15.06.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 700.00 ( седемстотин) лева, а гаранцията за изпълнение - в размер на 5 (пет) % от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума, внесена по банкова сметка на училището в МКБ Юнионбанк, клон Търговище, офис Омуртаг, IBAN BG62CBUN91953100067391, BIC CBUNBGSF или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път по сметка, посочена от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47 и чл. 56 от ЗОП, не отговаря на изискванията и не е представил някои от изискуемите документи. Необходимо е кандидатите да бъдат специализирани в областта на изпълнение на обществената поръчка, да докажат, че разполагат с необходимата техника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 50 от ЗОП: 1. Баланс и финансов отчет за 2004, 2005 и 2006 години; 2. Информация за услугите, обект на поръчката за последните три години; 3. Лицензия за извършване на пътнически услуги.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 51, ал.1 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за услуги, обект на поръчката през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качествено изпъление на поръчката. 3. Списък на технически лица, включително и на медицинско, отговарящи за качественото изпълнение на поръчката; 4. Документи, осигуряващи професионалната квалификация на лицата, отговорни за извършването на услугата.
Минимални изисквания: Да разполага с минимум шест броя автобуси за превоз на пътници.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Водачите на автобусите да притежават необходимите документи за правоспособност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/07/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на училището.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.07.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/07/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Библиотеката на Прогимназия "Акад. Даки Йорданов"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. "Витоша" № 18, Р БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. "Витоша" № 18, Р БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ