РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на измерителни прибори към РОУ в ТЕЦ "София Изток"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
ТЕЦ "София Изток", гр.София
ул. "Димитър Пешев" № 6
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на измерителни прибори за РОУ в ТЕЦ "София Изток", в т.ч. анюбарни сонди 3 бр. и 1 бр. разходомер за измерване на разходата на произведената пара.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33252400 (E015)
Описание:
Оборудване за измерване и за контрол (Доставка)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно техническа спесификация, приложение към документацията
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие 1000 лв., без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: банкова гаранция, или парична сума внесена по сметка на "Топлофикация София" АД - ДЗИ Банк - София, IBAN:BG49REXI93201001220001, BIC: REXIBGSF.
Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането ще се извършва срещу представяне на фактура, подписана от двете страни. Всички плащания ще се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя срещу фактура. Всеки кандидат може да предложи начин на плащане, който да е изгоден за Възложителя
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в обществената поръчка трябва да са регистрирани по ТЗ и ДДС, да представят копие от съдебно решение за регистрация, съдебно удостоверение за актуално състояние издадено не по-късно от три месеца към датата на отваряне на офертите,регистрация по ДДС, регистрация по Булстат, декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 52 от ЗОП; копие от документа за закупена документация, доказателства за техническата възможност на участника за изпълнение на поръчката по чл.51 от ЗОП и чл. 50 от ЗОП. Възложителят има право да отстрани участник, когато не е прадставил някои от необходимите документите по чл. 13 от НВМОП, посочените в обявлението и/ или в документацията за участие; когато за него са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, или обстоятелства по чл. 47, ал.2 от ЗОП; когато е представил оферта, която е непълна или неотговаря на предварително обявените от Възложителя условия, или предлаганата с офертата цена не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние участникът трябва да представи документи по чл.50 от ЗОП - заверено копие от баланса и годишния финансов отчет за предходната година, информация за общия оборот и оборота на стоките, предмет на обществената поръчката за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности, съгласно чл.51 от ЗОП, участникът следва да представи: декларация съдържаща списък на основните договори и референции за извършване на подобни или същите доставки, сходни с обекта на поръчката през последните 3 години, списък на техническите лица отговарящи за контрола на качеството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/07/2007 00:00 Час: 13:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата може да бъде получена в сградата на Управлението на "Топлофикация София" АД, ул. "Ястребец" № 23 Б, стая 210, срещу представяне на документ за внесени 120 лв. без ДДС в касата и/ или по сметка на "Топлофикация София" АД.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2007 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място
В сградата на Управлението на "Топлофикация София" АД, ул. "Ястребец" № 23 Б, стая 306.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представители на участниците, съгласно съдебно удостоверение за актуално състояние, или упълномощени техни представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 14/05.06.2007 г. на Изпълнителния директор
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл.120, ал. 2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление