Версия за печат

00385-2007-0012


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пазарджик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" № 2, За: Иван Кузев, РБългария 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402214, Факс: 034 440711

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Пазарджик.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Пазарджик
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката е разделена на 5 обособени позиции: 1 група - "Ксерокс и принтерна хартия", 2 група -"Канцеларски материали", 3 група - "Формуляри", 4 група - "Консумативи за размножителна и копирна техника" и 5 група - "Типови бланки за ЕСГРАОН"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

52700000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно на канцеларски стоки и техника

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени списъци към конкурсната документация

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на: за 1 група - 400 лв, за 2 група - 200 лв, за 3 група - 200 лв, за 4 група - 300 лв и за 5 група - 100 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на: за 1 група - 1500 лв, за 2 група - 800 лв, за 3 група - 800 лв, за 4 група - 1000 лв и за 5 група - 400 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на доставените материали ще се извършва в 7-дневен срок от доставката, констатирано с приемо-предавателн протокол и оригинална фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за съдебна регистрация, Удостоверение за актуално състояние, Списък на договорите за доставка на канцеларски материали за последните три години.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишен отчет за приходи и разходи и баланс за 2006г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидадът да има складова база /собствена или наета/ на територията на Община Пазарджик.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/07/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
300 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупи срещу фактура и фискален бон в Центъра за информация и услуги към Община Пазарджик, гише "ксерокс"

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Община Пазарджик ет.2 "Стъклена зала"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, E-mail: pcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Ксерокс и принтерна хартия
1) Кратко описание

Доставка на ксерокс и принтерна хартия, съгласно изискванията в конкурсната документация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

21000000

Описание:

Различни видове хартиена маса, хартия и хартиени изделия

3) Количество или обем

Съобразно необходимостта.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Канцеларски материали
1) Кратко описание

Съгласно изискванията в конкурсната документация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

52700000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно на канцеларски стоки и техника

3) Количество или обем

Съобразно необходимостта на администрацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Формуляри
1) Кратко описание

Съгласно изискванията в конкурсната документация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22820000

Описание:

Формуляри

3) Количество или обем

Съгласно необходимостта на администрацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Консумативи за размножителна и копирна техника
1) Кратко описание

Съгласно изискванията в конкурсната документация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000

Описание:

Консумативи

3) Количество или обем

Съобразно необходимостта на администрацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Типови бланки за ЕСГРАОН
1) Кратко описание

Съгласно изискванията на конкурсната документация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22820000

Описание:

Формуляри

3) Количество или обем

Съобразно необходимостта на администрацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12