Версия за печат

00360-2007-0006


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул. "Св. Г.Софийски" № 1, За: Десислава Велкова - специалист "Обществени поръчки", България 1431, София, Тел.: 02 9230578, E-mail: mbal@alexandrovska-hospital.bg, Факс: 02 9230646

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alexandrovska-hospital.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на превързочни консумативи и екстемпорални /рецептурни/ форми" в УМБАЛ "Александровска" ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Болнична аптека на УМБАЛ "Александровска" ЕАД - ул. "Св. Георги Софийски" № 1
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на превързочни консумативи и екстемпорални /рецептурни/ форми в болницата, съгласно посочените в предмета на поръчката ( Приложение № 1 от документацията за участие) вид и количество консумативи. Доставката се извършва по периодични заявки на възложителя според нуждите за срок от една година от датата на сключване на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33141112, 33141113, 33141114, 33141115, 33141119

Описание:

Пластири
Бинтови превръзки
Марля с медицинска употреба
Медицински памук
Компреси

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие - Приложение № 1 "Предмет на поръчката и техническа спесификация"

Прогнозна стойност без ДДС
152000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие- гр.1 300 лв.гр. 2 - 200 лв. в една от следните форми: банкова гаранция в оригинал; парична сума, внесена в касата на болницата или преведена по сметката на възложителя. Гаранция за изпълнение на договора - 3 /три/ % от общата стойност на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: По банков път; отложено - минимум 90 дни след доставка и представяне на фактура за доставка и прилежащите документи. Предложената схема подлежи па промяна при по-изгодни условия, предложени от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи съгл. изискванията на чл.56 от ЗОП и документацията, изготвена от Възложителя. Участник, за който са налице обстоятелства по чл.47 ал.2 т.1,2 и 3 и ал.5 от ЗОП, ще бъде отстранен. Оферта, която не отговаря на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя, посочени в документацията, се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 50 ал. 1 т.2 от ЗОП и документацията за участие
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51 ал.1 т.1 и т.6 от ЗОП и документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 77/S - от 23.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/07/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя всеки работен ден от 10,00 до 14,00 ч. в стая № 22 на Административната сграда срещу документ за платени 180/сто и осемдесет/ лева в касата на болницата - ст. № 10

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/07/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Заседателната зала на административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управителят или официално упълномощени от него лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № ............................2007 г. на Изп. Директор

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно глава 11 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на превързочни материали
1) Кратко описание

Доставка на превързочни материали - медицински памук, лигнин, марлени компреси и др. съгласно предмета на поръчката

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141110, 33141112, 33141113, 33141114, 33141115

Описание:

Превръзки
Пластири
Бинтови превръзки
Марля с медицинска употреба
Медицински памук

3) Количество или обем

Количества и видове съгласно Приложение №1 от документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да участва за една, няколко или всички позиции от групата.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на екстемпорални /рецепрурни/форми
1) Кратко описание

Доставка на рецептурни форми съгласно предмета на поръчката

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24142220

Описание:

Етанол

3) Количество или обем

Съгласно "Приложение" № 1

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да участва за една, няколко или всички позиции от групата.