РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на полушуби кожени за мъже и полушуби кожени за жени
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Поделение 52 370-Негушево
Код NUTS:
BG212
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на 830 броя полушуби кожени за мъже и 370 броя полушуби кожени за жени
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
18500000
Описание:
Кожени дрехи
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
830 броя полушуби кожени за мъже и 370 броя полушуби кожени за жени
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие-парична сума, в размер на 2000 лева за полушуби кожени за мъжи и 900 лева за полушуби кожени за жени и гаранция за изпълнение-5% от стойноста на поръчката, преведена по банков път в Дирекция"Финансово-стопански дейности"-МО, банкова сметка № IBAN: BG40UNCR96603320178816 BIC UNCRBGSF в УниКредит Булбанк или банкова гаранция, съгласно посочените образци в документацията.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането с платежно нареждане по банков път в срок до 60 дни след представяне в Дирекция"Управление на доставките на следните документи: фактура, ,складова разписка, приемо-предавателен протокол, протокол за оценка на качеството, гаранционна карта за доставената
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.56 от ЗОП.Документ за регистрациа. Удостоверение за актуалното състояние на участника,издадено след датата на обявлението на обществените поръчки в електронната страница на ДВ. Удостоверение за данъчна регистрация и удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ.Представяне на документи доказващи икономическото и финансово състояние на участника, съгласно т.III.2.2 от настоящето обявление: документи за доказване на техническите възможности на участника, съгласно т.III.2.3 от настоящетао обявление.Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2, и 5.Декларация ще участват ли подизпълнители при изпълнение на поръчката.Предлагана цена в отделен непрозрачен плик. Срок за изпълнение на поръчката. Срок за валидност на офертата.Документ за внесена гаранция за участие.Сертификационно предложение, по образец посочен в документацията.Списък на документите съдържащи се в офертата подписан от кандидата. Ще се отстраняват от участие кандидати, които не са представили някои от изискуемите документи и представените мостри за изпитване не отговарят на изискванията на ВТС 114:2006 и ВТС115:2006, съгласно сертификатите от изпитване, както и когато представените мостри не отговарят визуално на утвърдените образци. Възложителя ще отстранява от участие учасници при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП, както и при несъответствие в протоколите от изпитванията.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишен финансов отчет.
2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три годин
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори за доставка изпълнени през последните три години, включително стойности, дати и получатели, придружени с препоръки за добро изпълнение.
2. Сертификати издадени от акредитирани лаборатории за управление на качеството, удостоверяващи съотвествието на изделията с изискванията на ВТС 114:2006 и ВТС 115:2006
3. Мостра на изделията.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/07/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден от 10.00 до 12.00 и от 13.00 до 15.00 часа . Срещу заплащането в брои на 200 лева в дирекция "Управление на доставките", ул."Иван Вазов" №12, ет.5
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/07/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 30/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Дирекция "Управление на доставките", ул."Иван Вазов" №12, ет.5
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или упълномощени техни представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Десетневен срок отуведомяване на учасниците за съответното решение.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Полушуба кожена за мъже
1)
Кратко описание
Кожената полушуба е изработена от лицева кожа-напа- в цвят черен и в цвят тъмно сив. Полушубата е подплатена с хастар от вискозна коприна. Комплектувана е с подвижна топла подплата от прошита към вискозния хастар полиестерна вата и подвижна топла яка от кожухарска кожа.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
18500000
Описание:
Кожени дрехи
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 25.11.2007 г.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Полушуба кожена за жени
1)
Кратко описание
Кожената полушуба е изработена отлицева кожа-напа- в цвят черен и в цвят тъмно сив. Полушубата е подплатена с хастар от вискозна коприна. Комплектована е с подвижна топла подплата от прошита към вискозния хастар полиестерна вата и подвижна топла яка от кожухарска кожа.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
18500000
Описание:
Кожени дрехи
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 25.11.2007 г.