Версия за печат

00435-2007-0033


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Софийска вода" АД, Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, За: Емил Димитров, България 1766, София, Тел.: 02 8122455, E-mail: edimitrov@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588; 02 8122588

Място/места за контакт: Отдел "Снабдяване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiyskavoda.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

“ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ” - TT000579

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ” - TT000579

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

28522300, 21125400, 30125100

Описание:

Офис принадлежности
Хартия за печатане
Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозните количетва са посочени е в кокурсната документация

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие - 3 200лв. Размер на гаранцията за изпълнение - 5% от стойността на Договора. Условията й са упоменати в договора. Гаранциите се внасят по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, или се представя неотменима безусловна банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят превежда на Изпълнителя дължимата сума за извършените услуги/ доставки съгласно условията на договора до 30 (тридесет) дни от датата на коректно съставена данъчна фактура на изпълнителя, представена в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Условията и начина на плащане са описани подробно в конкурсната документация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1.юридически сведения за Кандидата - по приложения образец; 2.документ за съдебна регистрация на Кандидата; 3.декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП; 4.декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.2 от ЗОП – когато Кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията на чл.47 в държавата, в която е установен; 5.декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от Закона за обществени поръчки 6.удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд не по-късно от шест месеца преди датата на подаване на заявлението; 7.копие от документ за регистрация по Булстат; 8.оригинален документ или копие от документа за закупена документация за участие; 9.оригинален документ или копие от документа за внесена гаранция за участие. 10.годишен счетоводен баланс или отчет за приходите и разходите за предходната година; 11.каталози с офис материали, хартия, касети и тонери за принтери, копирни машини и факсове предлагани от кандидата, като посочат предлаганата марка и модел, отговарящ на изискванията на Раздел А “Техническо задание предмет на договора”; 12.сертификат на производителя на предлаганите офис материали, хартия, касети и тонери за принтери, копирни машини и факсове; 13.минимум 3 препоръки от свои клиенти, закупили от предлаганите офис материали, хартия, касети и тонери за принтери, копирни машини и факсове; 14.списък на предоставените мострите. 15.таблица – гаранционен срок по приложен образец. 16.списък на документите, съдържащи се в заявлението, подадено от Кандидата;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Икономически изисквания: 1.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на Кандидата по чл.50 от ЗОП, посочени в обявлението за обществена поръчка;

ІІІ.2.3) Технически възможности

Технически изисквания: Подробно описани в документацияа

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

ТТ000579

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/07/2007 00:00 Час: 09:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в главния офис на “Софийска вода” АД, всеки работен ден. Закупена документация се получава в Деловодството на "Софийска вода" АД. Оферти се подават в Деловодството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2007 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

На псочения адрес на Възложителя



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. “Витоша” №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. “Витоша” №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Група I: Офис материали
1) Кратко описание

"Доставка на канцеларски материали" в това число батерии, гъби, дискети, кабари, калкулатори, гуми, моливи, химикалки касови книги коректор, хартиени кубчеталепила, линиики, маркериножици и други, подробно описани в конкурсната документация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

28522300

Описание:

Офис принадлежности

3) Количество или обем

Прогнозните количества за всяка обособена позиция за всеки ред са посочени в конкурсната документация.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки Кандидат има право да участва за една или всички обособени позиции.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Група II: Хартия
1) Кратко описание

"Доставка на канцеларски материали" в това число хартия (паус, А4, А3, хелиографска), подробно описани в конкурсната документация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21125400

Описание:

Хартия за печатане

3) Количество или обем

Прогнозните количества за всяка обособена позиция за всеки ред са посочени в конкурсната документация.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки Кандидат има право да участва за една или всички обособени позиции.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Група III: Касети и тонери за принтери, копирни машини и факсове
1) Кратко описание

"Доставка на канцеларски материали" в това число тонер касети за машини Canon, HP, Fullmark, Xerox, Panasonic, Kyocera и други, подробно описани в конкурсната документация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

Прогнозните количества за всяка обособена позиция за всеки ред са посочени в конкурсната документация.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки Кандидат има право да участва за една или всички обособени позиции.