I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД, БУЛ."ХАН АСПАРУХ" №35, За: ИНЖ.ПЕТЪР КОНДЕВ - ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ В ОТДЕЛ"ИНВЕСТИЦИИ, СТРОИТЕЛСТВО И ИНФРАСТРУКТУРА", БЪЛГАРИЯ 4600, ВЕЛИНГРАД, Тел.: 0359 55484; 0359 52117, E-mail: obshtina@velingrad.net, Факс: 0359 54341
Място/места за контакт: ИНЖ.ПЕТЪР КОНДЕВ - ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ В ОТДЕЛ"ИНВЕСТИЦИИ, СТРОИТЕЛСТВО И ИНФРАСТРУКТУРА"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Независим строителен надзор на обект : "Реконструкция на главен водопровод, захранващ ПСПВ от водовземане "Чукура" до Хл.ст.кота 934 м., гр.Велинград".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
12
Място на изпълнение:
Община Велинград
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Извършване на независим строителен надзор на обект : "Реконструкция на главен водопровод, захранващ ПСПВ от водовземане "Чукура" до Хл.ст.кота 934 м., гр.Велинград", съгласно чл.168 от ЗУТ.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
74262100
Описание:
Строителен надзор по време на строителството
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Максимална прогнозна стойност на поръчката -73684лв.
Прогнозна стойност без ДДС
73684 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - в размер на 500 лева-внесена съгласно документацията за участие; Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 2% от стойността на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Възложителят заплаща 50% от стойността на договора авансово на Изпълнителя до пет дни след получаване на средствата от финансиращия орган; окончателното разплащане по договора се извършва след подписване на акт-образец №16 от всички институции и предаване на всички съпътстващи строителството книжа, оформяни от надзорника, и оформена фактура като се приспаднат авансово преведените средства.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата трябва да отговаря на изискванията на чл.13 от НВМОП и на изискванията на Възложителя съгласно документацията за участие.
1.Документ за регистрация на участника;
2.Удостоверение за актуално състояние;
3.Документ за внесена гаранция за участие;
4.Копие от данъчна регистрация и ДДС-регистрация/ако има такава/;
5.Копие от регистрация БУЛСТАТ;
6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП;
7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП, а именно :всички изброени точки 1,2,3, в ал.2 на чл.47 водят до отстраняване на кандидата в процедурата;
8.Подизпълнителите, ако има такива, и дела на тяхното участие;
9.Срок за изпълнение на поръчката;
10.Предлагана цена;
11.Срок на валидност на офертата;
12.Документ за закупена документация за участие;
13.Списък на документите съдържащи се в офертата.
14.Други съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от баланса на кандидата за предходната година и отчет за приходите и разходите; информация за общия оборот и за оборота на услугата, която е обект на поръчката.
Минимални изисквания: Копие от баланса на кандидата за предходната година и отчет за приходите и разходите; информация за общия оборот и за оборота на услугата, която е обект на поръчката.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за услугите свързани с характера на поръчката, изпълнени през последните три години,включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; списък на техническите лица включително на тези отговарящи за контрола на качеството; документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата, на ръководните му служители или на лицата които отговарят за извършването на услугата.
Минимални изисквания: Списък на основните договори за услугите свързани с характера на поръчката, изпълнени през последните три години,включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение ; списък на техническите лица включително на тези отговарящи за контрола на качеството;документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата, на ръководните му служители или на лицата които отговарят за извършването на услугата.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/07/2007 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Документацията се получава след заплащане на цената - 60,00лева с ДДС в касата на общината, етаж първи,"Деловодство".
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Община Велинград, бул."Хан Аспарух"№35, етаж втори, малка заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията по чл.38 ал.2 и 3 от НВМОП, на комисията за провеждане на открития конкурс.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША"18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление