Версия за печат

00226-2007-0024


Обявление за обществена поръчка

BG-Плевен: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Плевен, пл. Възраждане 2, За: инж. Снежанка Гърчева, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881248, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: инж. Снежанка Гърчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изграждане на жилищна сграда - секция 3 и секция 4, находяща се в УПИ І, квартал 14 по плана на гр. Плевен.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане 
Основно място на изпълнение: гр. Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на поръчката е изпълнението на жилищна сграда - секция 3 и секция 4 и външни гаражи - до ключ, съгласно одобрените проекти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Секция 3 - ЗРП - 2932,01 кв.м; Секция 4 - ЗРП - 2725,28 кв. м и Външни гаражи - ЗРП - 504, 56 кв.м

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 6000 лева. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнние на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 1,5 % от общата стойност на договора. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 32 месеца от подписване на договора. 3.Паричната сума се внася по сметка IBAN BG43 UNCR 9660 3311 9710 10, BIC UNCRBGSF, УниКредит Булбанк, клон Плевен.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

От бюджета на Община Плевен, приет от Общинкия съвет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за регистрация на участника; 2.Удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.06.2007 г.; 3.Документ за закупена документация; 4.Документ за внесена гаранция за участие; 5.Копие на ЕИК по Булстат; 6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП; 7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП; 8.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 9.Декларация за срока за изпълнение на поръчката; 10.Декларация за срок на валидност на офертата; 11.Декларация за запознаване с документацията; 12.Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 13.Други документи описани в документацията. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2006 г.; 2.Информация за общия оборот за строителство, който е обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Копие от застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацита за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от оригинални референции /с изходящ № от възложителя/ за добро изпълнение на строителството, изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Декларация за техническото оборудване /собствено и/или наето/, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка; 3.Данни за ръководния персонал - технически лица по всички части от проекта, които участникът ще използва за извършване на строителството; 4.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години /2004 г., 2005 г. и 2006 г./
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 11/S - от 21.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в Община Плевен, пл. Възраждане 2, стая № 2, срещу документ за платена такса от касата в стая № 4 или с платежно нареждане по сметка IBAN BG07 UNCR 9660 8497 5737 13, BIC UNCRBGSF, код вид плащане 44 40 00 в УниКредит Булбанк, клон Плевен.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Община Плевен, Актовата зала - І етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или упълномощени от тях лица, с нотариално заверени пълномощни.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможност за възлагане на строителството при условията на чл.90 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ