Версия за печат

00350-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Тутракан: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ТУТРАКАН, ул. "Трансмариска" 31, За: инж. Аурел Бояджиев, отдел " СИПП ", България 7600, Тутракан, Тел.: 0857 60616, E-mail: tutrakan@infotel.bg, Факс: 0857 60636

Място/места за контакт: Община Тутракан

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tutrakan.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Тутракан, ул. "Трансмариска" 31, За: Красимира Пейчева, Валентина Христова, България 7600, Тутракан, Тел.: 0857 60610, E-mail: tutrakan@infotel.bg, Факс: 0857 60636

Място/места за контакт: Община Тутракан

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Тутракан, ул. "Трансмариска" 31, За: Красимира Пейчева, Валентина Христова, България 7600, Тутракан, Тел.: 0857 60610, E-mail: tutrakan@infotel.bg

Място/места за контакт: Община Тутракан

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Тутракан, ул. "Трансмариска" 31, За: Красимира Пейчева, Валентина Христова, България 7600, Тутракан, Тел.: 0857 60610, E-mail: tutrakan@infotel.bg

Място/места за контакт: Община Тутракан

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция на 150 м земеделски път чрез укрепване на 70 м свлачище в Национален резерват " Рибарска махала " на територията на Община Тутракан

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: град Тутракан
Код NUTS: BG136
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1.Изгребване и извозване на дестабилизираните свлечени земни маси, премахване и извозване на съборени сгради и съоръжения, почистване района от строителни и битови отпадъци 2.Изпълнение на две подпорни стени с дължина 75 м от монолитен стоманобетон в основата на свлачището – за достигане здрава носимоспособна основа за фундирането на подпорните стени се предвижда изпълнението на сондажни пилоти върху които ще се положат основите на подпорните стени. 3.Изпълнение на път 4.Изпълнение на насипи от трошен и едроломен камък – полагат се на мястото на изгребаните дестабилизирани земни маси 5.Изпълнение на хоризонтални сондажни дренажи под тялото на свлачището и отводнителни канавки в горния му край.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45262000

Описание:

Други специализирани строителни и монтажни работи, без покривни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема строително - монтажни работи са посочени подробно в количествено-стойностната сметка, която е част от документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.03.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Парична гаранция за участие е в размер на 1000 лв, внесена в Банка “ЦКБ АД”, клон Русе по сметка ІВАN: BG94CECB97903347458500 банков код BIC: CECBBGSF на Община Тутракан. Гаранция за изпълнение е в размер на 2,5 % от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на цената ще се извършва съгласно условията на обществената поръчка и договора за изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите трябва да: - не са обявени в несъстоятелност и не са в производство за обявяване в несъстоятелност; - не се намират в ликвидация; - не са лишени от правото да упражняват търговска дейност; - нямат парични задължения към държавата, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, и нямат задължения към осигурителни фондове; Управителите или членовете на управителните им съвети не трябва да са осъждани с влязла в сила присъда за престъпление против собствеността или против стопанството (или са реабилитирани). Изисквания за качество – предлаганите материали и услуги да отговарят по качество на техническите параметри, заложени в конкурсната документация. Изискуеми документи за регистрация на кандидата: съдебна и данъчна регистрация на фирмата, БУЛСТАТ, браншова регистрация (ако има) – нотариално заверени копия; удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от шест месеца преди датата на конкурса – оригинал или нотариално заверено копие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП на фирмата за изпълнение на СМР: - валидна застрахователна полица (копие, заверено от участника) съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - годишен баланс на фирмата за предходната година – копие, заверено от участника. - отчет за приходите и разходите на фирмата за предходната година – копие, заверено от участника.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможност на фирмата по чл.51 ал.1 от ЗОП за изпълнение на СМР – копия, заверени от участника. - кратко описание на дейността на фирмата даваща представа за техническите й възможности; - декларация /свободен текст/ за наличната строителна техника - списък на реализирани обекти на фирмата през последните 3 години, вкл. стойността на извършените СМР на съответния обект, датите и клиенти; - доказателства за търговската репутация на кандидата – препоръки (вкл. актуалния адрес, телефон и факс на издалите препоръките) и др. – копия, заверени от участника. - описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството на изпълнение - списък на ръководния персонал на фирмата с кратко представяне; - средносписъчен състав на фирмата - кандидатите юридически лица да включват в състава си физически лица с необходимата техническа правоспособност за изпълнение на строително-ремонтните работи.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/07/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в стая No 21, етаж 2 в сградата на Община Тутракан, ул. " Трансмариска " 31 срещу представен документ за 300 лв.(с включен ДДС) невъзстановими, платими в касата на Общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/07/2007 00:00 Час: 13:30
Място

заседателна зала на Община Тутракан

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Потенциалните кандидати или техни представители упълномощени изрично за това с нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Програма ФАР, проект " BG 2005/017 - 684.01.09 Схема за рехабилитация и възстановяване след наводненията "

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ