Версия за печат

00156-2007-0008


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ВЕЛИНГРАД: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД, БУЛ."ХАН АСПАРУХ"№35, За: Недялка Стефанова-директор на дирекция"Образование, култура и вероизповедание";Диана Баракова-директор на дирекция"Административно-правно и информационно обслужване";Владимир Десподски-ст.юрисконсулт, Р.БЪЛГАРИЯ 4600, ВЕЛИНГРАД, Тел.: 0359 53140;0359 51278; 0359 52107, E-mail: obshtina@velingrad.net

Място/места за контакт: Недялка Стефанова-директор на дирекция"Образование, култура и вероизповедание";Диана Баракова-директор на дирекция"Административно-правно и информационно обслужване";Владимир Десподски-ст.юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на дърва за горене и въглища за нуждите на Община Велинград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: 1. ОДЗ”Слънчице” - гр.Велинград;2. ЦДГ”Еделвайс” - гр.Велинград;3. ЦДГ”Детски рай” - гр.Велинград;4. ЦДГ”Радост” - гр.Велинград;5. ЦДГ - с.Сърница;6. ЦДГ - с.Грашево;7.ЦДГ - с.Света Петка;8. Дневен център за деца и младежи с увреждания - гр.Велинград;9.ОП"Спортни имоти и плажове"– гр.Велинград, 10.ІV-то ОУ"Г.Бенковски"-гр.Велинград;11.СОУ"Св.Св.Кирил и Методий"-гр.Велинград;12.ОУ-с.Абланица;13.ОУ-с.Биркова;14.ОУ-с.Грашево;15.ОУ-с.Кръстава;16.ОУ-с.М.поляни;17.ОУ-с.Пашови;18.ОУ-с.П.камък;19.СОУ-с.Св.Петка;20.СОУ-гр.Сърница,и кметствата в : гр.Сърница,с.Грашево,с.Кръстава,с.Биркова,с.Пашови,с.Св.Петка,с.П.камък,с.М.поляни, с.Рохлева, с.Абланица, с.Цветино, с.Бозева, с.Бутрева, Чолакова, с.Юндола, с.Враненци, с.Г.Дъбева, франко складовете на горепосочените обекти.
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на твърди горива, обособени в няколко отделни позиции - "Дърва за горене" и "Въглища" за нуждите на община Велинград, в т.ч. сектор”Образование”, дневен център за деца и младежи с увреждания, общински предприятия/ОП”Спортни имоти и пазари”/, и кметствата на територията на общината.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

02130000, 10110000

Описание:

Дърва за горене
Въглища

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество/обем 140676лв., както следва ориентировъчно/прогнозно : “Дърва за горене”-124740лв; ”Въглища”-15936лв. въглища/ без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
140676 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.09.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 100 лева; Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 1% от стойността на поръчката. Гаранцията за участие е в размер на 100 лв.-внася се по сметката на Община Велинград - BG 65 RZBB 9155 3320 0105 30, код RZBBBGSF, Райфайзенбанк/България/ЕАД, клон Велинград.; гаранция за изпълнение - внася се към момента на подписване на договора - в размер на 1% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка за всяка обособена позиция поотделно , посочена в проекта за договор към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща договорената цена на дървата за горене и/или въглищата всяка отделна доставка в срок съгласно офертата на Изпълнителя. Оформянето на фактурите става най-късно до 25-то число на месеца.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата трябва да отговаря на изискванията на чл.13 от НВМОП и на изискванията на Възложителя съгласно документацията за участие. 1.Удостоверение за актуално състояние; 2.Копие от данъчна регистрация и ДДС-регистрация/ако има такава/; 3.Копие от регистрация БУЛСТАТ; 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП; 5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП, а именно :всички изброени точки 1,2,3, в ал.2 на чл.47 водят до отстраняване на кандидата в процедурата; 6.Подизпълнителите, ако има такива, и дела на тяхното участие; 7.Срок за изпълнение на поръчката; 8.Предлагана цена; 9.Срок на вадидност на офертата; 10.Документ за внесена гаранция за участие; 11.Документ за закупена документация за участие; 12.Списък на документите съдържащи се в офертата. 13.Други съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от баланса на кандидата за предходната година и/или отчет за приходите и разходите;
Минимални изисквания: 1.Копие от баланса на кандидата за предходната година и/или отчет за приходите и разходите;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставките свързани с характера на поръчката, изпълнени през последните три години,включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори за доставките свързани с характера на поръчката, изпълнени през последните три години,включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/07/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава след заплащане на цената - 36лева с ДДС, в касата на общината, етаж първи,"Деловодство".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

30

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Велинград, бул."Хан Аспарух"№35, етаж втори, малка заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията по чл.38 ал.2 и 3 от НВМОП, на комисията за провеждане на открития конкурс.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

месец юни 2008г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША"18, Р.БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Административно-правен отдел, бул."Хан Аспарух"№35, Р.България 4600, Велинград, Тел.: 0359 51278, E-mail: obshtina@velingrad.net, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

URL: www.velingrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: ДОСТАВКА НА ДЪРВА ЗА ГОРЕНЕ
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА ДЪРВА ЗА ГОРЕНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

02130000

Описание:

Дърва за горене

3) Количество или обем

ПРОГНОЗНА СТЙНОСТ 124740ЛВ.

Прогнозна стойност без ДДС
124740 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 15.09.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: ДОСТАВКА НА ВЪГЛИЩА
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА ВЪГЛИЩА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

10110000

Описание:

Въглища

3) Количество или обем

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ - 15936ЛВ.

Прогнозна стойност без ДДС
15936 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 15.09.2007 г.