Версия за печат

00226-2007-0023


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Плевен: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Плевен, пл.Възраждане 2, За: инж.Драгомир Павлов, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881243, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: пл.Възраждане 2, стая 10

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Плевен, пл.Възраждане 2, стая 2, За: Юнита Йорданова, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881229

Място/места за контакт: пл.Възраждане 2, стая 2

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Плевен, пл.Възраждане 2, стая 2, За: Юнита Йорданова, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881229

Място/места за контакт: пл.Възраждане 2, стая 2

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Модернизация и поддръжка на външно обществено осветление на територията на Община Плевен."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Извършване на енергоефективна модернизация, реконструкция, изграждане на нови обекти по инфраструктурата, дигитализация на съоръженията, поддръжка и енергиен мениджмънт на външно обществено осветление на територията на Община Плевен, съгласно изготвения Проект за гр.Плевен и наличните елементи в останалите 24 населени места в Общината.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50232110, 45311000, 45311100, 45311200

Описание:

Експлоатация на съоръжения за обществено осветление
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации в сгради и строителни съоръжения
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации
Работи по свързване на електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Подробно описани в документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

240


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 100 000 /сто хиляди/ лева. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 000/триста хиляди/ лева. След изтичане на четвъртата година от сключване на договора при условие, че изпълнителят е изпълнил в срок всички задължения по изпълнение модернизацията на съоръженията, посочената сума се редуцира на 100 000 /сто хиляди/лева. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да надвишава срока на договора с един месец. Изпълнителя може да представя и поддържа потвърдени безусловни неотменяеми банкови гаранции за всяка година от действието на договора. 3. Паричната сума се внася по сметка на Община Плевен IBAN BG43 UNCR 9660 3311 9710 10, BIC UNCRBGSF. УниКредит Булбанк, клон Плевен.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява със средства от бюджета на Община Плевен. Разплащането се извършва по банков път, в левове, ежемесечно, съгласно условията на проекто-договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изискване за създаване на юридическо лице, когато определеният за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Копие от документ за регистрация на участника /удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.04.2007г/. 2.Документ за закупена документация; 3.Документ за внесена гаранция за участие; 4.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и чл.47, ал.2,т.1 и т.3 от ЗОП отнасящи се за управителите и членовете на управителните органи на участниците и за подизпълнителите /ака има такива/ ; 5.Декларации за: срока за изпълнение на поръчката, срока за валидност на офертата, за запознаване с документацията, за подизпълнители, при участие по изпълнение на поръчката; спазване изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП и други документи и условия описани в документацията за участие. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник; който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя и който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т. 2 от ЗОП и копие от застраховката за професионална отговорност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.51,ал.1, т.1-8 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 2000 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в Община Плевен, пл."Възраждане"2, стая 2 срещу документ за платена такса в стая №4 или с платежно нареждане по сметка IBAN BG07 UNCR 9660 8497 5737 13 BIC UNCRBGSF Код 44 40 00 УниКредит Булбанк, клон Плевен

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/07/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Община Плевен, пл."Възраждане"2, Актова зала - І етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени лица, с нотариално заверени пълномощни.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможност за допълнителни услуги при условията на чл.90 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ