Версия за печат

00989-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Балчик: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение - Балчик" ЕООД, ул. "Д-р Златко Петков" № 1, За: Д-р Пламен Димитров, Р България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72238, E-mail: mbal_balchik@abv.bg, Факс: 0579 72018

Място/места за контакт: Д-р Красимир Кръчмаров

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

МБАЛ Балчик ЕООД, ул."Д-р Златко Петков" № 1, За: Д-р Пламен Димитров, Р България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72691, Факс: 0579 72018

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

МБАЛ Балчик ЕООД, ул."Д-р Златко Петков" № 1, За: м.с. Анна Николова, Р България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72238, Факс: 0579 72018

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на отделение по анестезия и интензивно лечение (ОАИЛ)

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Балчик
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ремонтни работи подробно описани в количествената сметка към конкурсната документация

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

АС, Ел, ВиК, ОВ работи, подробно описани в количествената сметка към конкурсната документация.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 2000 лв. Гаранция за изпълнение 10000 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането става след подписване на протокол за извършени СМР и издадена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата, препоръчано с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Предлаганата с офертата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик, поставен в плика с офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние. 2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП. 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 4. Подизпълнителите, които ще участват и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда такива. 5. Срок за изпълнение на поръчката. 6. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда. 7. Срок за валидност на офертата. 8. Документ за внесена гаранция за участие. 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата. 10. Предлагана цена (в отделен плик).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства по чл. 50 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Доказателства по чл. 50 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства по чл. 51 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Доказателства по чл. 51 от ЗОП.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически възможности и квалификация на кандидата; тежест: 15
Показател: Търговска репутация на кандидата; тежест: 10
Показател: Цена; тежест: 70
Показател: Срок изпълнение; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/08/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

в брой или по банков път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.08.2007 г.  Час: 15:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/08/2007 00:00 Час: 10:30
Място

гр.Балчик ул."Д-р Златко Петков" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дни след получаване на съответното решение на основание чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ