Версия за печат

00106-2007-0014


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на правосъдието, гр. София, ул. "Славянска" №1, За: Вера Владимирова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: v_vladimirova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Вера Владимирова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доработка и поддръжка на Единна система за издаване на свидетелства за съдимост за нуждите на Министерство на правосъдието".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: на територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Доработка и поддръжка на Единна система за издаване на свидетелства за съдимост за нуждите на Министерство на правосъдието".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72262000, 72267000, 72253200

Описание:

Услуги по разработване на софтуер
Услуги по поддръжане на софтуерни продукти
Поддържане на системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно техническо задание /Приложение №1/, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие е в размер на 6 000 /шест хиляди/ лева. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят като парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на Министерство на правосъдието – БНБ – ЦУ София – банкова сметка IBAN - BG44 BNBG 9661 3300 1737 01, код BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидността на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие на участниците става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му без ДДС, представя се при сключването на договора и е с валидност през цялото време, докато той е в сила.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Начин на плащане - по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява след представяне на фактура, приемо-предавателен протокол и други документи, посочени в договора. Плащането от страна на възложителя се извършва в срок посочен в проекта на договора, неразделна част от документацията за участие. Цената следва да включва ДДС и всички разходи франко крайните получатели, Представя се eдинична цена и обща стойност.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - документът се представят в легализиран превод; Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите, декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, а именно: - Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП, а именно: • декларация, че участникът не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс ; Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган; • декларация, че участникът не е обявен в несъстоятелност. Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган; • декларация, че участникът не се намира в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган; - Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП • декларация, че участникът не е в открито производство по несъстоятелност, и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице, декларира че не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; • декларация, че участникът не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган; • декларация, че участникът няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган.; - Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, а именно: декларация, че участници, при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, не е свързано лице по смисъла на § 1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Забележка: Изискванията по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се отнасят и за подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им. Декларациите по чл. 47, ал. 1, чл. 47, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят и за подизпълнителите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - да приложи списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение (чл. 51, ал. 1, т.1 от ЗОП); - Общ годишен оборот в размер на минимум 4 000 000 /четири милиона/ лева за всяка от последните три години, представен със съответните документи; - Оборот за разработка, внедряване и поддържане на софтуер, собствена разработка в размер на минимум 1 000 000 /един милион/ лева за всяка от последните три години, представен със съответните документи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - да приложи списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение (чл. 51, ал. 1, т.1 от ЗОП); - Общ годишен оборот в размер на минимум 4 000 000 /четири милиона/ лева за всяка от последните три години, представен със съответните документи; - Оборот за разработка, внедряване и поддържане на софтуер, собствена разработка в размер на минимум 1 000 000 /един милион/ лева за всяка от последните три години, представен със съответните документи.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: • да има поне 2 проекта през последните 3 години с предмет дизайн, разработка и внедряване на интегрирани информационни системи и интернет базирани приложения за държавната администрация и съдебната система. Прилага се описание на проектите; • да има поне един завършен проект за разработка и внедряване на приложна информационна система на територията на цялата страна с централна и регионални компоненти. Прилага се описание на проекта; • да има един завършен работещ проект за разработка и внедряване на приложна информационна система с повече от 250 потребители. Прилага се описание на проекта; • да има опит в разработката на Информационни системи за съдебната система . Прилага се описание; • да е дългогодишен партньор с производителя на СУБД ORACLE – поне от 3 години. Прилага се договор за партньорство / официално писмо от производителя. • Да разполага с минимум 20 /двадесет/ специалисти в областта на проектиране, разработка и внедряване на автоматизирани информационни системи. Прилага се резюмето на специалистите. • Да притежава система за управление на качеството, сертифицирана съгласно ISO 9001:2000 или подобен по предмета на поръчката. Ако участникът е консорциум, изискването се отнася за всеки от членовете на консорциума;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: • да има поне 2 проекта през последните 3 години с предмет дизайн, разработка и внедряване на интегрирани информационни системи и интернет базирани приложения за държавната администрация и съдебната система. Прилага се описание на проектите; • да има поне един завършен проект за разработка и внедряване на приложна информационна система на територията на цялата страна с централна и регионални компоненти. Прилага се описание на проекта; • да има един завършен работещ проект за разработка и внедряване на приложна информационна система с повече от 250 потребители. Прилага се описание на проекта; • да има опит в разработката на Информационни системи за съдебната система . Прилага се описание; • да е дългогодишен партньор с производителя на СУБД ORACLE – поне от 3 години. Прилага се договор за партньорство / официално писмо от производителя. • Да разполага с минимум 20 /двадесет/ специалисти в областта на проектиране, разработка и внедряване на автоматизирани информационни системи. Прилага се резюмето на специалистите. • Да притежава система за управление на качеството, сертифицирана съгласно ISO 9001:2000 или подобен по предмета на поръчката. Ако участникът е консорциум, изискването се отнася за всеки от членовете на консорциума;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа оценка; тежест: 65%
Показател: финансова оценка; тежест: 35%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

90-00-21

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 43 - 052800 от 28.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

100 (сто) лева, внесени по банкова сметка на Министерство на правосъдието IBAN - BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, код BNBGBGSD – БНБ – София, невъзстановима след приключване на процедурата, освен в случаите по чл.34, ал. 9 от ЗОП. Документацията се получава в сградата на Министерство на правосъдието, София, ул.”Славянска” №1, стая 503 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред, всеки работен ден от 10.00 до 12.00 часа и от 14.00 до 16.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място

РБългария; Министерство на правосъдието - гр. София; ул. "Славянска" №1, ет. 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, участващи в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, РБългария; гр. София; бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за настоящото решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването му.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ