РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
ИЗРАБОТВАНЕ НА ЛЕСОУСТРОЙСТВЕН И ЛОВОУСТРОЙСТВЕН ПРОЕКТ НА УОГС "Г.АВРАМОВ" ЮНДОЛА
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
12
Основно място на изпълнение:
с.Юндола
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Предмет на обществената поръчка е изработване на лесоустройствен и ловоустройствен проект на УОГС "Георги Аврамов" Юндола. Проектът се изготвя по утвърдено от Началника на Национално управление по горите ЗАДАНИЕ за изработване на лесоустройствен и ловоустройствен проект. Към заданието е приложена утвърдена от възложителя сметка, общата сума по която е пределна цена без ДДС за оформянето на "Предлагана цена"
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
74000000, 74100000, 74140000, 74142000, 74142120
Описание:
Архитектурни, инженерни, строителни, юридически и счетоводни и други услуги
Юридически, счетоводни и одиторски услуги; услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по управление
Услуги по разработване на проекти, без строителните
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Лесоустройствен и ловоустройствен проект на УОГС Юндлоа с обща площ 5152 хектара, в това число устройство на 5098 хектара Държавен горски фонд, инвентаризация на 5152 ха.
Прогнозна стойност без ДДС
104828 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка в размер на 5200 лева. Гаранция за изпълнение при подписване на договора - 5 %/пет на сто/ от стойността на обществената поръчка. Кандидатът или определеният за изпълнител избира сам формата за гаранция за участие,съответно за изпълнение - банкова гаранция,издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на УОГС "Георги Аврамов" или парична сума, вносима по сметката на УОГС "Г.Аврамов" - IBAN BG78UNCR75273397928433; BIC UNCRBGSF.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Лесоустройството на държавния горски фонд, ловоустройството на горските и земеделски територии, както и инвентаризацията на недържавните гори се финансират от Лесотехнически университет-УОГС "Г.Аврамов" Юндола.Размерът на плащане на всеки етап от проектанската дейност е според офертата на определения за изпълнител на обществената поръчка.Етапите от А1 до А6 са както следва:А1 - размер на процента на плащане след завършване на 20 % от теренните работи;А2 - размер на процента на плащане след завършване на 50% от теренните работи;А3 - размер на процента на плащане след завършване на 100% от теренните работи;А4 - размер на процента на плащане след ЕТИС за приемане на стопански класове,турнуси на сеч и размер на годишното ползване;А5 - размер на процента на плащане след предаване на проекта за обществено обсъждане и приемане на второ лесоустройствено съвещание;А6 - размер на процента на плащане след окончателно предаване на проекта с отразени бележки и препоръки,с приемно-предавателен протокол.Плащането се извършва след представянето на протокол за изпълнения обем работа, АКТ и издадена данъчна фактура.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато кандидатът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора, следва да предприеме съответните действия за създаване на ново юридическо лице.В тези случаи новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заявление за участие, удостоверение за актуално състояние, копие на съдебно решение за регистрация, списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за съдебна регистрация на кандидата,а когато е физическо лице-документ за самоличност; 2.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразено с националното му законодателство,а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност;3. Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходи и разходи на кандидата за предходната година,с изключение на новорегистрираните кандидати и кандидатите, упражняващи свободна професия;4.Доказателства за търговската репутация на кандидата;5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация;6. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 от ЗОП /в случай че управителите на ЮЛ са повече от един, се прилагат декларации за всяко лице/;7. Подизпълнителите,които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие,ако кандидатът предвижда подизпълнители.Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях;8. Парафиран проект на договор;9. Гаранция за участие в процедурата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект та поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Фактури; лицензи; протоколи и референции от ползватели на предоставен софтуер и данниу оборотна ведомост с дата края на предходния месец /за ЕТ - заверено копие от "Инвентарна книга"/.За наетото технически и материално осигуряване, програмни продукти, космически и аерофотоснимки се представят договори, изготвени съгласно Закона за задълженията и договорите.Кадрова справка за обезпечението с кадри, включваща всички позиции /години трудов стаж като лесоустроител за всеки от проектантите, за ръководителя на проекта, за геодезиста и за ловоустроителя - служебни бележки за трудов стаж по дейността,лицензи и удостоверения/.Декларация за участие в екипа обезпечаващ изпълнението на проекта за всеки един от специалистите, който не е в трудовоправни отношения с кандидата за обществената поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Проектът да бъде изготвен в съответствие с Наредба №6/5,02,2004 г за устройство на горите и земите от горския фонд и на ловностопанските райони в Р България,издадена от министъра на земеделиено и горите,обн. ДВ бр.27/1,04,2004 г, в сила от 1,04,2004 г.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Да притежават удостоверение за упражняване на частна лесовъдска практика за дейността "изработване на задания и лесоустройствени проекти, планове и програми за гори и земи от горския фонд", съгласно чл.3, ал.2, т.3 от Наредба №31/11,08,2003 г за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и да извършване на дейности в горския фонд/обн.ДВ бр.76/29,08,2003 г, в сила от 29,08,2003 г./
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на предлаганата цена за цялата доставка - 35 %; тежест: 35 %
Показател: Защита условията на конкуренция от изключително ниски цени; тежест: 15 %
Показател: Начин на плащане; тежест: 5 %
Показател: Използване и прилагане на софтуерен продуктуприложени софтуерни продукти,предоставени на крайния потребител; тежест: 15%
Показател: Обезпечаване изпълнението на проекта с квалифицирани кадри; тежест: 20%
Показател: Техническо и материално осигуряване; тежест: 10%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/08/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден от 8,30 часа до 16,00 часа в администрацията на УОГС "Г.Аврамов" Юндола. Цена 250 лева без ДДС, вносими по сметка на УОГС "Георги Аврамов"Юндола IBAN BG14UNCR75273187626601, BIC - UNCRBGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/08/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място
УОГС "Георги Аврамов" Юндола - Администрация
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите или упълномощени от тях лица
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
УОГС "Георги Аврамов", с.Юндола, България 4629, с.Юндола, Тел.: 0359 23039
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ