РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на 50 броя оборудване за биометрично работно място предназначено за обслужване на граждани в консулските служби в ДП и КП на РV България в чужбина”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
МВнР - ЦУ
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на 50 бр. работни места за заснемане на биометрични данни предназначени за обслужване на граждани съдържащи специфично оборудване с определени изисквания и функционалност за стриктно прилагане на визовите изисквания по линия на ЕС и Шенгенските споразумения.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30000000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности за офиса
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
50 комплекта оборудване за биометрично работно място
Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Всеки участник в процедурата трябва да представи към офертата си гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция или парична сума в полза на МВнР в размер на 1000 лева.
2. Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е банкова гаранция или парична сума, определена в размер на 5% от стойността на обществената поръчка, със срок на валидност 30 дни след изпълнението на договора.
2. Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е банкова гаранция или парична сума, определена в размер на 5 % от стойността на обществената поръчка.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
в срок до 5 дни, след подписването на Приемно-предавателен протокол и представяне на фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата с подпис и печат на участника.
2.Ценово предложение с подпис и печат на участника - подава се в отделен плик с надпис Плик №2 – “Предлагана цена” /Приложение №1/
3.Съдебно решение за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност.
4.Копие от данъчна регистрация и удостоверение за регистрация по ДДС, ако участникът е регистриран по ДДС (подпис и печат на участника).
5.Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд – оригинал или нотариално заверено копие.
6.Копие от регистрация по БУЛСТАТ (подпис и печат).
7.Документ за гаранция за участие (оригинал на банкова гаранция или заверено от участника копие от платежен документ).
8.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. (Приложения № № 2, 3 и 4).
9.Доказателства за финансовото състояние на участника, по чл.50, ал.1, т.2 и 3 от ЗОП
-годишен финансов отчет /заверено копие от участника/
- информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години.
10. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл.51, ал.1 т.1 и т.5 от ЗОП както следва
списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите,
датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
- описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят.
11. Административни сведения за участника. (Приложение № 5)
12. Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението в случай, че нямат представителни функции.
13. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива и дела на тяхното участие / съгласно чл.24 , ал. 2 от ППЗОП/ Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на условията, на които отговаря и участникът, както и да удостовери тези обстоятелства като представи за себе си всички документи, изискващи се за участника.
14. Копие от документ за закупена документация- заверено от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл.50,ал.1,т.2 и 3 от ЗОП
Минимални изисквания: чл.50,ал.1,т.2 и 3 от ЗОП
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл.51,ал.1,т.1 от ЗОП
чл.51,ал.1,т.5 от ЗОП
- списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
- описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят
Минимални изисквания: чл.51,ал.1,т.1 от ЗОП
чл.51,ал.1,т.5 от ЗОП
- списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
- описание и / или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
на касата на МВнР-ЦУ, ул. "АЛ.Жендов" №21всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа, стая 361
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 15:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 00359 29807315
Интернет адрес/и:
URL: cpcadmin.@cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120 ал. 2, ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление