РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Инженеринг на обект "Реконструкция на главен водопровод, захранващ ПСПВ от водовземане "Чукура" до Хл.ст.кота 934 м., гр.Велинград".
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение
Основно място на изпълнение:
Община Велинград
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Инженеринг на обект "Реконструкция на главен водопровод, захранващ ПСПВ от водовземане "Чукура" до Хл.ст.кота 934 м., гр.Велинград" : изработване на работен проект на обекта и изпълнението на строително-монтажните работи, съгласно проекта.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
74232220, 45231111, 45232151
Описание:
Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи
Работи по демонтаж и подмяна на преносни и разпределителни тръбопроводи
Обновяване на водопроводи
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Прогнозна /предварителна стойност : За изработване на работен проект за обекта -88422лв.без ДДС/осемдесет и осем хиляди четиристотин двадесет и два/; За СМР - 2947426лв.без ДДС/два милиона деветстотин четиридесет и седем хиляди четиристотин двадесет и шест/без ДДС
Прогнозна стойност без ДДС
3035848 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранцията за участие се определя в размер на 3000/три хиляди /лв.2.Гаранция за изпълнение на договора - банкова гаранция на фирмата покриваща 100 % стойността на договора/ по изискване на Държавен фонд"Земеделие"/, и се представя на Възложителя при подписването на договора с Изпълнителя.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Възложителят заплаща 50% от стойността на договора авансово на Изпълнителя до пет дни след получаване на средствата от финансиращия орган; окончателното разплащане по договора се извършва след приключване на строително - монтажните работи на обекта, след представяне от Изпълнителя на акт образец №19, подписан и подпечатан от всички контролиращи институции, и оформена фактура съгласно акта като се приспаднат авансово преведените средства.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Офертата трябва да отговаря на изискванията на чл.56 от ЗОП и на изискванията на Възложителя съгласно документацията за участие.
1.Документ за регистрация на участника;
2.Удостоверение за актуално състояние;
3.Документ за внесена гаранция за участие;
4.Копие от данъчна регистрация и ДДС-регистрация/ако има такава/;
5.Копие от регистрация БУЛСТАТ;
6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП;
7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП, а именно :всички изброени точки 1,2,3, в ал.2 на чл.47 водят до отстраняване на кандидата в процедурата;
8.Подизпълнителите, ако има такива, и дела на тяхното участие;
9.Срок за изпълнение на поръчката;
10.Предлагана цена;
11.Срок на валидност на офертата;
12.Документ за закупена документация за участие;
13.Списък на документите съдържащи се в офертата.
14.Други съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; копие от баланса на кандидата за предходната година и отчет за приходите и разходите; информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е обект на поръчката, за последните три години като за предходната 2006г. покажат минимум оборот на строителството три милиона лева; Референция от банка, че е съгласна при спечелване на поръчката да издаде банкова гаранция на фирмата покриваща 100 % стойността на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; копие от баланса на кандидата за предходната година и отчет за приходите и разходите; информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е обект на поръчката, за последните три години като за предходната 2006г. покажат минимум оборот на строителството три милиона лева; Референция от банка, че е съгласна при спечелване на поръчката да издаде банкова гаранция на фирмата покриваща 100 % стойността на поръчката.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за строителство, изпълнени за последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпъление на обществената поръчка за строителството; данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на инженеринга;описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за строителство, изпълнени за последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпъление на обществената поръчка за строителството; данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на инженеринга;описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30/07/2007 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Деловодството на общината, етаж първи, след заплащане на цената на документацията
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/07/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 31/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Сградата на общината ,етаж втори, малка заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и 4 на чл.68 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Държавен фонд"Земеделие" - Програма "Сапард"
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША"18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ