Версия за печат

00308-2007-0013


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с.Кирково: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община с.Кирково, ул."Дружба" № 1, За: Пламен Стоянов Арабаджиев, гл.специалист обществени поръчки в строителството, България 6884, с.Кирково, Тел.: 03679 3284, E-mail: oba_kirkovo@kv.link.bg, Факс: 03679 2140

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kirkovo.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Общинска администрация с.Кирково, област Кърджали, ул."Дружба" № 1, За: Албена Арабаджиева, деловодител, България 6884, с.Кирково, Тел.: 03679 2796, E-mail: oba_kirkovo@kv.link.bg, Факс: 03679 2140

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.kirkovo.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Местно самоуправление - Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Рехабилитация на МП ІV-50361(КRZ 1102) Кукуряк – Тихомир - Малкоч от км. 0+000 до км. 7+800”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Кукуряк - с.Тихомир, община Кирково
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предвижда се укрупване на подпорна стена, почиствани и оформяне на крайпътни канавки и полагане на асфалтобетон на горен пласт.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142, 45233253

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4166667(Четирстотин и шестнадесет хиляди шестстотин и шестдесет и седем лева) без включено ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
416667 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят оригинален документ за платена гаранция за УЧАСТИЕ под формата на банкова гаранция или внесена сума по банкова сметка IBAN BG 61SOMB91303334857901; BIC SOMBBGSF при Общинска банка гр.София, ФЦ с.Кирково. Гаранцията е определена на: 4000,00 лева. Гаранцията за ИЗПЪЛНЕНИЕ на поръчката от изпълнителя се определя на 2 % от стойноста по договора за изпълнение без включено ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Републиканския бюджет или еврофондовете.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съгласно чл.13 от НВМОП. 2.Други документи описани в тръжната документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от Годишен баланс за предходната година; Заверено копие от отчет за приходите и разходите за предходната година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация съдържаща списък на договорите за строителство изпълнени през последните две години, придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните строителни обекти; Данни за средния годишен брой на работниците и служителите за последните 2 години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 13 / 04.06.2007 година на кмета на община Кирково.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/07/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
80 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от 08.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 17.00 ч. от отдел "ТР и И" стая № 23 при Общинска администрация с.Кирково, Ул."Дружба" №1, срещу документ за платена такса по сметка : IBAN BG 42SOMB91308435063244; BIC SOMBBGSF, код за вид плащане 448090 при ОБ – АД гр.София, ФЦ с.Кирково или при условията на чл.8, ал.5 от НВМОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Малката зала на ОбА - Кирково, ст. №5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващи участника съгласно съдебната регистрация или нотариално упълномощен техен представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша " № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ