РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
сеч, извоз, рампиране и товарене на тополова дървесина в обект №732, отдел 251 "в" от ДГФ
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
територията на ДЛ-Видин,отдел 251"в" от ДГФ
Код NUTS:
BG111
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
сеч, извоз, рампиране и товарене на тополова дървесина в обект №732, отдел 251 "в" от ДГФ
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77211000
Описание:
Услуги, свързани с дърводобива
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
добив на общо количество дървесина 539куб.м
Прогнозна стойност без ДДС
5838 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата е в размер на 60лв.,вносима в касата на ДЛ-Видин в срок до 16,00часа на 02.07.2007год.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на поръчката,вносима в касата на ДЛ-Видин или по сметка на РУГ-Берковица:IBAN BG95UBBS 80023300129735Q BIC UBBSBGSFQ, банка ОББ-Берковица
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва след представяне на фактура и подписване на предавателно-приемателен протокол за действително извършена работа по посочена от изпълнителя в договора банкова сметка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
В открития конкурс могат да участват български физически или юридически лица,които са търговци по смисъла на ТЗ и отговарят на изискванията на чл.57 от Закона за горите.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите ,които придружават офертата:1.Списък на документите ,които придружават офертата,2.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата,3.Документ за закупена документация за участие,4.Удостоверение за актуално съдебно състояние,издадено от компетентния съд -важи 6-месечен срок от датата на издаване,5.Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката-съгласно конкурсната документация,6.Доказателства за квалификаци -съгласно конкурсната документация,7.Документ за данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС и копие от идентификационна карта за регистрация по БУЛСТАТ или Единен идентификационен код/ЕИК/ по Булстат ,а за едноличните търговци -ЕИК ,издаден от Агенцията по вписванията,8.Списък на основните договори за услугата "добив на дървесина" изпълнени през последните три години ,включващ количества,стойности,датите и получателите/възложителите/,9.Препоръка по образец -препоръките е необходимо да бъдат в образеца ,който е неразделна част от документацията,10.Годишния баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година ,с изключение на новорегистрираните,11.Декларация за броя на действащите към момента трудови договори на фирмата и лицата,които са наети от тях,12.Декларации -2броя по образец за липса на обстоятелствта по чл.47,ал.1 и ал.5 и чл.47,ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година,с изключение на новорегистрираните.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от документи за собственост и/или сключенидоговори за наем,заем за послужване и др.,които да удостоверят че кандидатът разполага със следната техника2 броя бензиномоторни триони,1брой трактор за извоз и 1брой кран за товарене.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В касата на ДЛ-Видин .Документацията се получава след представяне на документ за платената,невъзстановима сума,посочена по горе.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 13:00
Място
в административната сграда на Държавно лесничейство Видин
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или изрично упълномощени от тях представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед№..................../дд.мм.гг. за откриване на процедурата.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление