РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка, изграждане и въвеждане в експлоатация на централизирана система за управление и наблюдение на ИТ ресурсите на ИСЕП и свързаните с него обекти.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
7
Основно място на изпълнение:
София
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка, изграждане и въвеждане в експлоатация на централизирана система за управление и наблюдение на ИТ ресурсите на ИСЕП и свързаните с него обекти.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
30252000
Описание:
Система за управление на бази данни
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Предмет на настоящата поръчка е доставка, изграждане и въвеждане в експлоатация на централизирана система за управление и наблюдение на ИТ ресурсите на ИСЕП и свързаните с него обекти.
Прогнозна стойност без ДДС
1300000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 13 000 (тринадесет хиляди) лева, гаранция за изпълнение по тази поръчка е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора по банкова сметка на Министерство на държавната администрация и административната реформа /посочва се обекта на процедурата /: БНБ BIG КОД: BNBGBGSD, IBAN: BG63 BNBG 9661 3300 1720 01, или банкова гаранция за тези сума
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Съгласно документацията за участие в процедурата.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация; Удостоверение за актуално състояние; Декларации по чл. 47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП, а именно:
- баланс и отчет за приходите и разходите за предходните две години;
- банкова атестация (референция) от обслужващата банка, удостоверяваща, че участникът е коректен клиент – оригинал;
- информация за общия оборот и за оборота от дейностите, обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - минимум 500 000 лв. общо;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП, а именно:
- баланс и отчет за приходите и разходите за предходните две години;
- банкова атестация (референция) от обслужващата банка, удостоверяваща, че участникът е коректен клиент – оригинал;
- информация за общия оборот и за оборота от дейностите, обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - минимум 500 000 лв. общо;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП, а именно:
- декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от кандидата през последните три години, включително стойностите, датите и получателите;
- документи, отразяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на дейностите, предмет на тази поръчка (включително доказателствата за сертификатите в областите, указани в частта „Квалификационни изисквания” на раздел IV – „Технически изисквания”);
- данни за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години;
- валиден сертификат за качество ISO 9001:2000
- декларация (договор с) от фирма производител, потвърждаващ правата за продажба, внедряване и поддръжка на предлаганите продукти в Република България
- оторизационно писмо от фирмата производител за участие в настоящата тръжна процедура.
- декларация за срок и обхват на гаранционна поддръжка
• Доказателства за търговската репутация на участника
– да представи най-малко три препоръки, свързани с дейността - предмет на поръчката от други възложители (организации и дружества в РБ) за успешно инсталиране, внедряване и поддръжка на средства за управление и наблюдение на сървъри, работни станции и мрежово оборудване, както и на приложни системи, действащи в съответните организации
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП, а именно:
- декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от кандидата през последните три години, включително стойностите, датите и получателите;
- документи, отразяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на дейностите, предмет на тази поръчка (включително доказателствата за сертификатите в областите, указани в частта „Квалификационни изисквания” на раздел IV – „Технически изисквания”);
- данни за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години;
- валиден сертификат за качество ISO 9001:2000
- декларация (договор с) от фирма производител, потвърждаващ правата за продажба, внедряване и поддръжка на предлаганите продукти в Република България
- оторизационно писмо от фирмата производител за участие в настоящата тръжна процедура.
- декларация за срок и обхват на гаранционна поддръжка
• Доказателства за търговската репутация на участника
– да представи най-малко три препоръки, свързани с дейността - предмет на поръчката от други възложители (организации и дружества в РБ) за успешно инсталиране, внедряване и поддръжка на средства за управление и наблюдение на сървъри, работни станции и мрежово оборудване, както и на приложни системи, действащи в съответните организации
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 95/S - от 28.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/06/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
по банков път по сметка на МДААР: БНБ BIC код: BNBGBGSD, IBAN: BG28 BNBG 9661 3000 1720 01
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/06/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/06/2007 00:00 Час: 10:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Управители или упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ