Версия за печат

00040-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Свиленград: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свиленград, бул."България"32, За: Валери Чакъров;Ивелина Загорчева, България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74311;0379 74308

Място/места за контакт: Валери Чакъров;Ивелина Загорчева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Свиленград, бул."България"32, За: Веселина Теохарова, България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302

Място/места за контакт: Веселина Теохарова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”ИНЖЕНЕРИНГ ЗА ОБЕКТ-СЪЩЕСТВУВАЩА ОБЩЕСТВЕНА СГРАДА И ПРЕУСТРОЙСТВОТО И В БИБЛИОТЕКА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Свиленград
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ВИД ПРОЦЕДУРА: Открит конкурс по реда на НВМОП. ПРЕДМЕТ НА ПОРЪЧКАТА: Инженеринг (проектиране и строителство) за обект: ”Иженеринг за обект: “Реконструкция на съществуваща Обществена сграда и преустройството и в Библиотека”. 1. Проктиране - разработване на обекта във фаза Работен проект по части Архитектурна, Конструктивна,хидрогеоложки доклад, ВиК, Елекрическа, Паркоустройство и Благоустройство, Геодезия, План за безопасност и здраве, съгласно техническо задание. 2. Строителство: Реконструкцията на съществуващата Обществена сграда и преустройството и в Библиотека” ще се изпълняват съгласно одобрените работни проекти. Реконструкцията на обекта и преустройството му включват: общи строително – монтажни работи по изграждане на масивни сгради, вътрешни В и К инсталации, вътрешни електро исталации а сгради, вертикална планировка и благоустрояване. Към офертните цени да се представят анализи, като се посочват показателите с които се формира единичната цена и сметните норми от които са взети разходните норми за труд, материали и механизация. II.ЗАПЛАЩАНЕ: Заплащането ще се извършва след представена данъчна фактура и Протокол обр.19, удостоверяващ количеството извършена работа от изпълнителя, в 10-дневен срок от съставянето, по банкова сметка. III.ТЕХНИЧЕСКИ УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА Поръчката да се извърши при спазване изискванията на Договора, Наредба №4/2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ, Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, Наредба №3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, и др. действащи нормативни актове в строителството. Некачествено изпълнени видове и количества работи или изпълнени с некачествени материали не се заплащат. Извършените СМР да са в пълно съответствие с БДС и отрасловите норми или еквивалентни такива. Да се влагат материали, изделия и заготовки, отговарящи на БДС и отраслови нормали, предварително съгласувани с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като задължително се представят сертификати. Кандидатите да отговарят на условията посочени в указанията към кандидатите от документацията за участие. В предложението участниците да дадат гаранционен срок за извършената работа който ще бъде вписан в договора или представят застраховка според глава Х от ЗУТ. Гаранционния срок не може да бъде по-малък от: - 10 години за всички видове новоизпълнени строителни конструкции на сгради и съоръжения, включително и за земната основа под тях - 5 години за хидроизолационни, топлоизолационни, звукоизолационни и антикорозионни работи на сгради и съоръжения в неагресивна среда - 5 години за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи /подови и стенни покрития, тенекеджийски, дърводелски и др./, както и за вътрешни инсталации на сгради

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74230000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

не може да бъде уточнено

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие-в размер на 6 000 лв Гаранцията за изпълнение на договора е абсолютна сума в размер на 18 000 лв. и др.условия посочени в документацията за участие

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ЗАПЛАЩАНЕ: Заплащането ще се извършва след представена данъчна фактура и Протокол обр.19, удостоверяващ количеството извършена работа от изпълнителя, в 10-дневен срок от съставянето, по банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

съгл.документацията за участие

ІІІ.1.4) Други особени условия

съгл.документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да отговарят на условията посочени в указанията към участниците от документацията за участие. В предложението участниците да дадат гаранционен срок за извършената работа който ще бъде вписан в договора или представят застраховка според глава Х от ЗУТ. Проектантът да има изпълнени договори на територията на Община Свиленград -- Участникът /водещия съдружник в обединение/ да е сертифициран по ISO9001:2000, като представи копие от сертификата – копие, нотариално заверено и др.изисквания,посочени в документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено от участника копие за годишния баланс и отчета за приходи и разходи на кандидата за предходната година; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена; предлаган гаранционен срок; декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; декларация за срок на валидност на офертите; копие от застрахователната полица за застраховка за професионалната отговорност; документ за закупена документация за участие – оригинал или заверено от кандидата копие; и др.посочени в документацията за участие
Минимални изисквания: съгласно документацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - описание на техническото оборудване (собствено или наето) – механизация, транспорт и възможности за осигуряване на качеството и оборудване за изпитване и изследване - списък на техническите лица по длъжности и квалификация, които ще участват в изпълнението на поръчката, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; -документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или ръководните му служители, или на лицата които отговарят за извършването на строителството; /професионалния опит от минимум пет години се счита за предимство/ -данни за собствени или наети технически лица, които участника ще използва за извършване на строителството; -сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството на вложените материали; Регистрация по ISO9001:2000 -референции от възложители - общини и други организации за изпълнени аналогични поръчки за строителство. и др.посочени в документацията за участие
Минимални изисквания: съгласно документацията за участие
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06/07/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

в брой на касата на Общинска администрация-гр.Свиленград

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Малката заседателна зала на Общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

всички заинтересовани



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ