РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Доставка на копирна техника за нуждите на Министерство на финансите и второстепенните разпоредители с бюджетни кредите към Министъра на финансите на територията на Република България”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
съгласно техническото задание към настоящата документация
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Поръчката е за доставка на копирни машини от различни класове за Министерство на финансите и второстепенните разпоредители с бюджетни кредите към Министъра на финансите на територията на Република България.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
30121400
Описание:
Размножителни апарати
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
съгласно техническите спецификации към настоящата документация
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие /парична или банкова/ в размер на: 2 000лв. Гаранция за изпълнение /парична или банкова/ - в размер на 5% от стойността на договора. При парична гаранция сумата се внася в БНБ /BIC - BNBG BGSD/ по сметка на Министерство на финансите IBAN - BG70 BNBG 9661 3300 1484 01.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва в български лева по банков път до 15 /петнадесет/ работни дни от датата на подписване на приемо-предавателните протоколи за извършената доставка, и представените оригинални фактури от Изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверение за първоначална регистрация;
2. Удостоверение за актуално състояние;
3. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП;
4. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП;
5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Отчет за приходите и разходите на участника за предходните две години / 2005г. и 2006г./
2. Баланс за предходните две години / 2005г. и 2006г./
3. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията за процедурата
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, че участника ще осигури за своя сметка транспорта по доставката;
2. Декларация, че участника със собствен транспорт ще осигурява 8-часова техническа поддръжка на място или в сервиз в официалните работни дни в интервала 9.00 - 17.00 часа, при заявяване на възникнал проблем; максимално време за реакция 2 часа и за отстраняване на повредата 24 часа;
3. Декларация, че при невъзможгност за спазване на срока за отстраняване на повредата, участника ще предоставя за временно ползване друго устройство от не по-нисък клас;
4. Списък на основните договори изпълнени през последните две години включително стойностите,датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
Сертификати, оторизационни писма
- документ за произход на предлаганата техника;
- оторизационно писмо от производителя на техниката, ако участника не е неин производител;
- сертификати /договори, издадени от съответния производител, удостоверяващи сервизните права на участника за съответните устройства, като при липса на такива в офертата да се окаже кой сервиз ще бъде използван и да се приложат всички необходими сертификати, както и декларация от собственика му за съответната дейност;
- декларация-списък на сервизните бази и техните адреси и телефони в страната за гаранционната поддръжка на техниката;
- доказателства, че предлаганата техника е произведена от фирми, работещи по ISO 9000:2000, респективно за съответната дейност по ISO 9001:2000 или еквивалентен сертификат;
- брошури /проспекти на предлаганата техника;
- доказателства за търговска репутация /референции/;
- всяка друга информация за доказване на съответствието на офертата със заданието и условията за изпълнение на поръчката, посочени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията за процедурата
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 7/S ... - ... от 02.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в МФ, ул."Раковски" № 102, стаи 21 и 16 и се получава срещу документ за платени 100 /сто/ лева в стая 204, ул.Славянска" №"4, всеки работен ден от 14,00 до 16,00 часа до изтичане на срока по т. IV.3.3)
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/07/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място
София, ул."Раковски" № 102 сградата на Министерство на финансите
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
участници в процедурата или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по защита на конкуренцията, бул"Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ