Версия за печат

00127-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Дългопол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дългопол, ул. Георги Димитров, 105, За: Марина Драгова, България 9250, Дългопол, Тел.: 0517 22185/71/, E-mail: ipr@dalgopol.org, Факс: 0517 22135

Място/места за контакт: Марина Драгова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Дългопол, ул. Георги Димитров, 105, За: Виолета Андонова, България 9250, Дългопол, Тел.: 0517 22185/27/

Място/места за контакт: Виолета Андонова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на оборудване за нуждите на ОУ „Христо Ботев”, с.Цонево, община Дългопол"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: с.Цонево, общ.Дългопол
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на необходимото оборудване за нуждите на ОУ "Христо Ботев", с.Цонево - училищна мебелировка и кухненско оборудване, подробно описано в документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36150000, 36671000

Описание:

Училищна мебелировка
Кухненско оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на доставката е съгласно приложената към документацията за участие количествена сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
47720 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 500.00 лв. /петстотин лева/ в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция за посочената стойност. Банковата сметка на общината е: Банка ДСК ЕАД, клон Провадия, IBAN: BG35STSA93003308656268, BIC: STSABGSF. Кандидатът, определен за изпълнител на обществената поръчка, до двустранното подписване на договора, следва да представи парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 4 % /четири процента/ от стойността на договора, която се освобождава след неговото приключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Стойността на поръчката е в размер до 57 264.00 лв. с вкл. ДДС. и подлежи на актуализация при изменение на държавно регулирани цени или намаляване на договорените цени в интерес на възложителя. Всички плащания от страна на Възложителя ще се извършват само в случай на финансиране от Министерство на образованието и науката, което към настоящия момент не е осигурено.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние на кандидата - оригинал; 2.Документ за съдебна регистрация на кандидата - заверено копие; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47. ал.1 и 5 от ЗОП; 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47. ал.2 от ЗОП; Кандидатите следва да представят и всички останали документи, подробно описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП. При представяне на офертите кандидатите трябва да приложат копие на баланс и отчет за приходите и разходите за предходната финансова година с изключение на новорегистрираните и кандидатите, упражняващи свободна професия, заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през предходната година. Документ, доказващ произхода на стоките и качеството им.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа в стая №5, сграда №2 на община Дългопол след представяне на платежен документ за посочената по-горе сума, внесена в касата на Общинска администрация - в Центъра за обслужване на граждани.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

1

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на община Дългопол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на фирмите-кандидати.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, 18, България 9250, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ