Версия за печат

00031-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Малко Търново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3, За: Тодорка Тодорова, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 2263, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 2178

Място/места за контакт: нач. отдел. "Стопански дейности"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Допълнително изграждане на канализационни колектори в с. Граматиково", съгласно приложение към документация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Граматиково, община Малко Търново
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Допълнително изграждане на канализационни колектори в село Граматиково ще включва изграждането на 6 броя колектори: № 38 – разположен на част от ул.”Васил Левски” и “Христо Ботев” ,L= 105 м.; № 1а – част от ул.“Хан Кубрат”, част от ул.“Патриарх Евтимий”, L= 168 м.; № 43- ул. “Гоце Делчев” и част от ул.”Патриарх Евтимий”, L= 167м.; част от колектор № 40 – изв. регулация , L= 8 м. кол. 15 – част от ул.”Илинденска”, част от ул.”Добри Чинтулов” L=225 част от колектор 8 – извън регулация , L= 110 м.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232400

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата дължина на изградените колектори е 783 метра.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3990 лева, внесена в касата на общинат или по банкова с/ка IBAN: BG36BFTB76303100111106, BIC:BFTBBGSF при Булбанк АД – клон Малко Търново. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

целево финансиране

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата 2.Оферта /попълнен образец/ 3. Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – документ за самоличност. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП /по образец/. 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП /по образец/ 6. Не се предвижда участието на подизпълнители. 7. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП, а именно: 7.1. годишен финансов отчет за предходната година. 8. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 ЗОП, а именно: 8.1. декларация съдържаща списък на договорите за строителство и строителните обекти, въведени в експлоатация за последните 3 години, 8.2. описание на техническото оборудване, 8.2. списък на техническите лица, включително и на тези лица отговарящи за контрола на качеството. 9. Срок за изпълнение на поръчката. 10. Предлагана цена. 11. Декларация, че е в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труд – в случаите, когато обществената поръчка е за строителство. 12. Срок на валидност на офертата. 13.Платежен документ за закупена документация за настоящата процедура. 14.Платежен документ за внесена гаранция за участие в настоящата процедура.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: отчет за приходи и разходи за предходната година и списък на техника и квалифицирани кадри за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на наличната нова механизация, която ще се ангажира за изпълнението на настоящата поръчка; списък на специалистите във фирмата, които ще се ангажират за изпълнението на обществената поръчка;списък на изпълнените от кандидата и въведени в експлоатация обекти от подобен вид през последните три години; списък на обектите, доказващи общо извършено СРР за 2005/2006 г. /минимум 1 500 000 лева;възможност на кандидата за упражняване на вътрешно фирмен контрол за качеството на СРР
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 306/31.05.2007 г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/07/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Цена на документацията 100 лева без ДДС, която може да заплатите в касата на общината или по банкова с/ка IBAN: BG36BFTB76303100111106, BIC:BFTBBGSF при Булбанк АД – клон Малко Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

заседателната зала на община Малко Търново



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ