Версия за печат

00085-2007-0035


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ, Бул. " Св. Г. Софийски" № 3, За: Емилия Пенчова Джамбазова, България 1606, София, Тел.: 02 9225704, E-mail: vma-medsupplay@otel.net, Факс: 02 9225694

Място/места за контакт: Емилия Пенчова Джамбазова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vma-bg.org.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ, БУЛ. "СВ. Г. СОФИЙСКИ" № 3, За: НАДЕЖДА ИВАНОВА САКАЛИЙСКА, БЪЛГАРИЯ 1606, СОФИЯ, Тел.: 02 9225195

Място/места за контакт: ЕЛЕНА БУДИНОВА ИРМАНОВА

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: WWW.VMA-BG.ORG.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ, БУЛ. "СВ. Г. СОФИЙСКИ" № 3, За: Росица Иванова Иванова, БЪЛГАРИЯ 1606, СОФИЯ, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: Велика Добрева Георгиева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: WWW.VMA-BG.ORG.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на консумативи за апарати за хемодиализа: „Diapact CRRT – B. Braun Medicintechnology GmbH” и „Plasmat Futura – B. Braun Medicintechnology GmbH” за нуждите на ВМА.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Военномедицинска академия
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодична доставка на консумативи за апарати за хемодиализа: „Diapact CRRT – B. Braun Medicintechnology GmbH” и „Plasmat Futura – B. Braun Medicintechnology GmbH” за нуждите на ВМА, съгласно спецификация - Приложение № 1 (неразделна част от Документацията).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33181520

Описание:

Консумативи за бъбречна диализа

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Ориентировъчни количества посочени в спецификацията - Приложение № 1 от конкурсната документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 2 500 (две хиляди и петстотин) лева. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдебна регистрация, актуално състояние, данъчна регистрация, булстат, свидетелство за съдимонст.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи по чл.50 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копия на баланса и отчета за приходи и разходи през предходната година. Декларация за стойността на извършените подобни доставки за предходните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи по чл.51 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на такива консумативи, извършени през последните 3 години с вкл. предмет, срок и име на възложителя. Кандидатите да представят декларация съдържаща списък на персонала, оборудването, машините и техническите съоръжения, с които разполагат за изпълнение на поръчката. Кандидатите да са официални дистрибутори на производителя на консумативите. Последното се удостоверява с оторизационно писмо от производителя или неговият официален представител, издадено след датата на публикуване на обявата за търга в Държавен вестник. Документи удостоверяващи образователната и професионална квалификация на кандидата и на лицата, които отговарят за извършване на доставката. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в легализиран превод на български език.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30/07/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 1000 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в касата на ВМА - стая № 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всики работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 15:00ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/07/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ВМА - София, зала № 10 (партер)

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управители или упълномощени представители на кандидата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен от уведомяване за решението

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ