Версия за печат

00329-2007-0039


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Любен Пейчев, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9823595, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Ралица Ангелова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822649

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Галина Рулева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822259

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Даставка на светлоотразителни жилетки.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Централни вещеви складове на възложителя, гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" № 1.
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Даставка на светлоотразителни жилетки.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18131600

Описание:

Отразяващи жилетки

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

3000 бр.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 270 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността му. Гаранциите могат да бъдат в една от следните форми: парични суми или оригинална банкова гаранция. Когато гаранциите се представят във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN:BG60UNCR96603320361010, BIC код UNCRBGSF, УниКредит Булбанк, филиал Батенберг на името на дирекция МТОСО-МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на изпълнение на договора плюс 20 дни. Гаранцията е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100% стойността на гаранцията за изпълнението му. Участникът посочва банкова сметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира вида на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1.Условия за образуване на предлаганата цена - в лева, с включен ДДС , франко мястото на изпълнение на договора. Единичните цени без ДДС и с ДДС да са с точност до втория знак, след десетичната запетая. 2. Начин на плащане: - с платежно нареждане - до 20 (двадесет) работни дни след извършване на всяка отделна доставка срещу представяне на оригинална търговска фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол; - след доставка чрез разкриване на неотменяем, документарен, непрехвърляем, делим акредитив със срок на валидност - срока на изпълнение на поръчката плюс 20 (двадесет) дни. Всяка от страните поема разходите по обслужване на акредитива на обслужващата я банка. Акредитивът е усвоим срещу представена оригинална търговска фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Възложителят сам избира формата на плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на участника, когато е юридическо лице или копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат и удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация, а чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; удостоверение за вписване в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или неговия еквивалент, съгласно законодателството на държава членка; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; декларация за наличието или липсата на подизпълнителите и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие; друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на основните договори за доставки и услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството на изделията - обект на поръчката; - Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството на изделията - обект на поръчката; - Декларация за общия брой на персонала и относителния дял на лицата с увреждания.Да се представят копия на документите /ТЕЛК/, заверени от лицата на които са издадени, доказващи техните увреждания; - Образци и описание на изделията, които ще се доставят и чиято автентичност трябва да бъде доказана чрез: Декларация от участника, достоверяваща, производителя на образците, вида на доставяните изделия и техните характеристики, съгласно чл.4, т.1 и 4 от Закона за защита на потребителите. Участникът да представи 2 броя образци от обекта на поръчката в деня и часа на подаване на офертите. Те следва да имат трайна маркировка, обозначаваща участника в процедурата. Участникът представя заедно с образците на изделието и образци от основния плат, от който са изработени образците с площ 1 м2, подпечатан от акредитирана изпитвателна лаборатория/АИЛ/. Образците се представят заедно с предварително попълнена от участника разписка в 2 екземпляра - Приложение 1 към документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

ДА

Тип на запазената поръчка

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 26 от 20.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/06/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822649, закупуването става в срока за получаване на документацията: всеки работен ден от 10,00 до 12,00 часа в касата на ДМТОСО-МВР, гр. София, ул. "Княз БорисI" №124. Получава се в стая 503 на дирекцията, слещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.06.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" №124

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Писменото искане по чл.10, ал.1 от НВМОП за разяснения по документацията, се подава на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители трябва да представи удостоверение за вписване на подизпълнителя в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или неговия еквивалент, съгласно законодателството на държава членка, като и декларация за общия брой на персонала и относителния дял на лицата с увреждания.Да се представят копия на документите /ТЕЛК/, заверени от лицата на които са издадени, доказващи техните увреждания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ