Версия за печат

00265-2007-0078


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева - експерт "Търговия" - стая 16, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: инж.Весела Илчева, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/, Факс: 0417 82605

Място/места за контакт: Деловодството на Дружеството - ет.2

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на автомобилни и автотракторни пневматични гуми.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя – гр.Раднево
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на автомобилни и автотракторни пневматични гуми, подробно описани по вид /търговска номенклатура/, технически данни, количество в техническата спецификация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

25110000

Описание:

Външни гуми и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1. 6.50-10- 30 бр. 2. 6.50-20- 20 бр. 3. 7.50-20- 20 бр. 4. 8.15-15- 10 бр. 5. 8.25-15- 50 бр. 6. 8.25-15- 10 бр. 7. 8.40-15- 160 бр. 8. 10.00R20- 15 бр. 9. 11.00-20- 14 бр. 10. 12.00-18- 40 бр. 11. 12.00R20- 40 бр. 12. 12.00-20- 240 бр. 13. 14.00-20- 42 бр. 14. 15.5R38- 18 бр. 15. 21.3 R24- 10 бр. 16. 23.5- 25- 30 бр. 17. 28.1R26- 30 бр. 18. 1065 Х 420- 457- 24 бр.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 5 000 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в „Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG 81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC: KORP BGSF.Условията на които трябва да отговарят гаранциите са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането да се извършва чрез преводи, разсрочено, не по-рано от 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на всяка от дейностите, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Не се допуска до участие Кандидат, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /доказва се с Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП /.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. През последните 3 (три) календарни години да са реализирали оборот по обекта на процедурата от не по-малко от 2 000 хил.лева без ДДС /доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години по приложен в документацията образец./

ІІІ.2.3) Технически възможности

Кандидатите да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 4 и 8 от ЗОП. Кандидатите да представят подробни технически проспекти, каталози на производителя на стоките, удостоверяващи съответствието на стоките с изискванията на документацията /доказва се с оригинали или копия заверени от кандидата/. Кандидатите, които са само доставчици да са упълномощени от производител да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с оригинали или нотариално заверени пълномощни (оторизиращи писма) или договори с производители с легален превод на български/. Производителите да имат издаден валиден сертификат по ISO 9001:2000 /доказва се с копие на сертификата с легален превод на български език/.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

реф.№ 088/2007г. - ЗОП

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/07/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа. Посочената цена на документацията е с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД - град Раднево, отдел "Маркетинг и търговия" - етаж 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно документацията за участие.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферта – минимален брой 3. Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по- голям от 3 се извършва оценка на заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва: № Критерии - K Тежест-W 1. К1 – реализиран от кандидата оборот от доставка на гуми за последните три календарни години- W1=0,50 2. К2 – общ оборот на кандидата за последните три календарни години- W2=0,30 3. К3 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна година на кандидата- W3=0,20 Методиката по която става оценката и класирането на Кандидатите е подробно описана в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул ."Витоша" №18, Република Бъкгария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ