Версия за печат

00022-2007-0019


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Асеновград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, За: инж.Йордан Иванов, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 62110, Факс: 0331 65156

Място/места за контакт: инж.Йордан Иванов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Отбрана
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на осветителни тела и материали за подръжка на улично и парково осветление на Община Асеновград през 2007г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Асеновград
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на паркови и улични осветителни тела, материали за подръжка на осветлението на Община Асеновград, подробно описани в приложението неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31520000, 31532000

Описание:

Лампи и осветителни уреди
Части за осветителни лампи и аксесоари

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка чрез покупка на осветителни тела и материали, подробно описани в техническите условия към документацията за участие до размера на предвидените средства.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 600 лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранцията за изпълнение на договора се определя на 3 % от стойността на договора. Гаранциите се внасят по следната сметка:"Общинска банка"АД, клон Пловдив, офис Асеновград, IBAN: BG 09SOMB 91303340001001, BIC: SOMBBGSF. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранцията, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

С бюджетни средства на Община Асеновград.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не са представили някои от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, не отговарят на условията на чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП и условията на възложителя и чието предложение не отговоря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществени поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчет за приходи и разходи за 2006 г., заверени от кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката доставки през последните 3 години; сертификат за произход на осветителните тела, сертификат за качество на осветителни тела , декларация за съответствие, каталог на произвежданите или предлаганите от кандидата осветителни тела със снимков материал и пълна техническа характеристика на осветителните телата; доказателства за търговската репутация на кандидата - представени договори за представителство или дистрибуция на кандидати, които не са производители, референции, автореферeнция на кандидата и други документи, описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/05/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 50.00 лева без вкл. ДДС от информационен център на Община Асеновград на адрес:гр.Асеновград пл."Акад.Николай Хайтов"№9.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

зала 305 в сградата на Община Асеновград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгл.чл.38,ал.4 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №А447/30.03.2007г. на Кмета на Община Асеновград.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120,ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на паркови и улични осветителни тела
1) Кратко описание

Съгласно Приложение от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31520000

Описание:

Лампи и осветителни уреди

3) Количество или обем

Съгласно предвидените средства

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 2

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на материали за подръжка на улично и парково осветление на Община Асеновград
1) Кратко описание

Съгласно Приложение от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31530000

Описание:

Части за лампи и осветителни уреди

3) Количество или обем

Съгласно предвидените средства

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 2