Версия за печат

00925-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Плевен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно лесничейство град Плевен, ул."Сан Стефано"№37, За: инж.Борислава Петрова, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 840190, E-mail: dlpleven@abv.bg, Факс: 064 837592

Място/места за контакт: Държавно лесничейство град Плевен

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Добив на дървесина-сеч,извоз и рампиране

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Територията на ДЛ-Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Добив на дървесина-сеч и извоз до временен склад и рампиране на добитата дървесина в Обект №17-отдел 220”б",землище с.Николаево и ОБЕКТ №18 отдел 220”в”,Землище с.Николаево

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект №17-1455 куб.м за 22 758,43 лева;Обект №18-1983 куб.м за 31 546,10 лева;

Прогнозна стойност без ДДС
54304.53 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За обект №17 гаранция за участие 220 лева,за обект №18 гаранция за участие 310 лева.За обект №17 гаранция за изпълнение 5% от достигнатата стойност за обекта,за обект №18 гаранция за изпълнение 5% от достигнатата стойност за обекта.Гаранциите са вносими по сметка на РУГ-Ловеч BG05UBBS80023300122237 при ОББ-Ловеч, BIC-UBBS BGSF

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на МЗГ.Начин на плащане по банков път с платежно нареждане след приключване на обекта предмет на договора

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.13 от НВМОП Удостоверение по чл.57а ал.2 т.1 от ЗГ
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Да има сключени договори с квалифицирани работници с регистрирани в НАП трудови договори.Да има сключен договор с лицензиран лесовъд,регистреран в НАП.Годишен финансов отчет за 2006 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства за притежаване на необходимата техника за извършване на добив на дървесина-документи за собственост на техника или договори за наета такава. 2.Техниката да е регистрирана по ЗРКЗГТ
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидата да е регистриран в НУГ по смисъла на чл.57а ал.2 т.1 от ЗГ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 100т
Показател: срок на изпълнение за всеки намалени 15 дни; тежест: 4т
Показател: положителна търговска репутация; тежест: 5т
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на ДЛ-Плевен с адрес град Плевен,ул."Сан Стефаано" №37.Цената е 100 лева без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В административната сграда на ДЛ-Плевен с адрес град Плевен ул."Сан Стефано" №37

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на фирмите/кандидати/ или упълномощени от тях лица с нотариално заверено пълномощно



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", Р.България 1000, София, Тел.: 02 9860958

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбата се подава по реда на чл.120 от ЗОП.В десет дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие,а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.Жалбата не може да са подава след сключване на договор за обществена поръчка.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкурецията, бул."Витоша", Р.България 1000, София, Тел.: 02 9860958

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Обект№17
1) Кратко описание

Добив на дървесина-сеч и извоз до временен склад и рампиране на добитата дървесина на временен склад в Обект №17-отдел 220"б"-землище с.Николаево

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

3) Количество или обем

Обект №17- 1455 куб.м за 22 758,43 лева

Прогнозна стойност без ДДС
22758.43 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Обект №18
1) Кратко описание

Добив на дървесина-сеч и извоз до временен склад и рампиране на добитата дървесина на временен склад в Обект №18-отдел 220"в"-землище с.Николаево

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

3) Количество или обем

Обект№18 -1983 куб.м за 31 546,10 лева

Прогнозна стойност без ДДС
31546.1 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.12.2007 г.