Версия за печат

00081-2007-0068


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул. "Осми приморски полк" № 43, За: инж. Живко Вълков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул. "Ген. Колев" №92, ет.5, За: г-жа Антоанета Кунева, г-ца Златина Славова, г-ца Даниела Костадинова и г-жа Миглена Желязкова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Място/места за контакт: г-жа Евдокия Великова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул. "Ген. Колев" №92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОП "Инвестиционная политика" - Община Варна, бул. "Ген. Колев" №92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка чрез покупка на химически препарати за нуждите на Плувен комплекс "Приморски", Община Варна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: плувен комплекс "Приморски" - гр.Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на химически препарати за нуждите на Плувен комплекс "Приморски", Община Варна. При изпълнение на поръчката следва да се доставят: течен рН - регулатор (коректор) със съдържание: 25% солна киселина (хлороводород); Натриев хипохлорид със съдържание:95% гр./л активен хлор,15 гр./л натриева основа.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24820000 (E015)

Описание:

Химически продукти, използвани за обработка на вода (Доставка)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

15


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.26, ал.2 от НВМОП, гаранцията за участие е определена като абсолютна сума от 250 лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.26,ал.3 от НВМОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 1.2% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят с платежни нареждания към бюджета по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIC код:CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика". Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

посочени в документацията за участие и Договора- проект.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл.25, ал.3 т.2 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние на участника-оригинал или нотариално заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице- копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП; декларации по чл.13, ал.1, т.5 от НВМОП и др.документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от участника; информация за общия оборот на стоките , предмет на поръчката за последните три години - заверена от участника и др. документи описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката доставки през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за доставката; сертификати за качество и произход с приложен легализиран превод на български език; автореференция на участника и др.документи описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 58 от 13.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/06/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден /без последния работен ден от месеца/ от 8,30ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч. от ОП"Инвестиционна политика", гр.Варна,бул."Генерал Колев"№92, ет.5, срещу заплащане на сумата в брой или по пощата при писменно поискване, придружено с данни за издаване на фактура и платежен документ за стойността на документацията за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2007 г.  Час: 14:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул."Ген.Колев" №92, ет.5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението за обществена поръчка е одобрено с Решение №1784/30.05.2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 002 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ