Версия за печат

00619-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Елена: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" № 24, За: Сашо Петков Топалов, България 5070, Елена, Тел.: 06151 2132, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 2510

Място/места за контакт: кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elena.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

община Елена, ул. "Ил. Макариополски" № 24, За: инж. Димитрина Иванова, България 5070, Елена, Тел.: 06151 2262, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 2510

Място/места за контакт: директор "УТАБ"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Елена, ул. "Ил. Макариополски" № 24, За: инж. Димитрина Иванова, България 5070, Елена, Тел.: 06151 2262, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 2510

Място/места за контакт: директор "УТАБ"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на пътно – ремонтни работи на участък от Път IV-53022 "Давери - Каменари - Бойковци".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Елена
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ремонт на повредена асфалтобетонова настилка – мрежовидни пукнатини и дупки, полагане на един пласт плътен асфалтобетон с дебелина 4 см.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на поръчката ще бъде определен от Възложителя,в рамките на целевите средства за обекта, на база - цени за изпълнение на видовете пътно - ремонтни работи, указани в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
166000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума в размер на 1500 лв., внесена в брой в касата на Община Елена или банкова гаранция, преведена по набирателна сметка: BG73UNCR75273342211335, SWIFT BIG UNCRBGSF - Уникредит БУЛБАНК. Гаранция за изпълнение на договора - 5000 лв. - парична сума или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се извършва съгласно Поименното разпределение на средства за капиталови разходи на община Елена през 2007 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки кандидат или участник - българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения - който отговаря на предварително обявените условия. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - за който са налице обстоятелствата по чл. 47 ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - който няма необходимите техническите възможности и икономическото състояние, съгласно предварително обявените от възложителя условия в документацията за участие; - чиято оферта не съдържа някои от изискуемите документи по чл. 56 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Кратка анотация за досегашната дейност - оригинал; б) документ за данъчна регистрация; в) документ за регистрация по ЗДДС и БУЛСТАТ; г) Банкова атестация от обслужващата банка - оригинал; д) Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на фирмата за предходната година – копие, заверено от участника. е) Застрахователни полици (копие, заверено от участника) съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, валидна към датата на офериране. ж) Справка за общия оборот от пътно – строителна дейност за последните 3 години – подписана и подпечатана, заверена от счетоводител – оригинал. з) Декларация за необходимостта от предоставяне на инвеститорски аванс за изпълнение на обекта и неговия процент от общата стойност на поръчката. и) Удостоверение от НАП за липса на задължения - издадено не по-рано от три месеца от датата на подаване на офертата.
Минимални изисквания: 1. Минимален годишен оборот ЗА ВСЯКА ОТ ПРЕДХОДНИТЕ ГОДИНИ - 2004, 2005 и 2006 - да е в размер на 3 пъти себестойността на поръчката. В случай на обединение - водещият съдружник да има минимален годишен оборот - 2 пъти себестойността на поръчката. 2. През последните три години - минимум 70% от приходите на участника да са от строителство. В случай на обединение изискването се прилага за всички съдружници.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за изпълнение на пътно – ремонтни и строителни работи, през последните 3 години, вкл. стойности, дати и получатели, придружени с препоръки за добро изпълнение. б) Описание на техническото оборудване, което ще се използва за изпълнение на поръчката – собствено, наето, възможности за осигуряване на качество и оборудване за изпитване и изследване: 1. Доказателства за наличие на асфалтова база - собствена или сключен рамков договор за доставка на асфалтова смес. 2. Справка за собствено техническо оборудване - подписана и подпечатана – оригинал; 3. Справка за строителна лаборатория - собствена или сключен рамков договор. в) Списък на техническите лица и тези, които отговарят за контрола на качеството – вътрешни заповеди за назначаване; г) Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът ще използва за извършване на поръчката; д) Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и ръководните му служители, както и на лицата които ще отговарят за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Кандидатът да е изпълнил минимум 3 обекта от подобен род и стойност през последните 3 години. 2. Необходими ресурси за изпълнение на обекта: - наличие на асфалтова база; - позлване на кариера и ТСИ, с доказателства за капацитета, за производство на необходимите инертни материали; - наличие на собствена асфалтополагаща техника; - наличие на собствена техника за земни и пътни работи; - наличие на строителна лаболатория; - ръководният персонал за изпълнение на обекта да е с минимум стаж в строителството на подобни обекти - 5 г.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

РД.02.12-9/29.05.2007 г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/07/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване в Центъра за информация и обслужване на гражданите в Община Елена. При поискване от заинтересуваното лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, възложителят ще я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

45

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 15:30
Място

община Елена - гр. Елена, ул. "Ил. Макариополски" № 24, ст. 211

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията, съгл. чл. 38, ал. 2, 3 и 4 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

няма

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Елена, ул. "Ил. Макариополски" № 24, България 5070, Елена, Тел.: 06151 2132, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 2510

Интернет адрес/и:

URL: www.elena.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ