Версия за печат

00067-2007-0008


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на сърдечно-съдови заболявания - Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: гл.м.с. Божидара Борисова, България 1309, София, Тел.: 02 9211583, E-mail: asb@hearthospital.bg, Факс: 02 9200879

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване, изпиране и химио-термо-дезинфекция на болнично бельо и работно облекло

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: гр. София, ул. Коньовица 65 и гр. Банкя, ул. “Шейново” 6
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осигуряване, изпиране и химио-термо-дезинфекция на болнично бельо и работно облекло

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

93100000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

очакван обем в размер на 144 тона пране годишно

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е 1 300 лв. Гаранцията за изпълнение е 2% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, изчислена на база прогнозен обем от 144 тона годишно и служи за удовлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дейността на изпълнителя на обществената поръчка се заплаща от Възложителя ежемесечно, отсрочени до 90 календарни дни след отчетния месец, но не преди представяне на редовна фактура и протоколи за количествата пране

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за регистрация на кандидата (съдебно решение за регистрация, удостоверения за актуално състояние, за регистрация по БУЛСТАТ – в оригинал или нотариално заверено копие), а когато е физическо лице - документ за самоличност; удостоверение за вписване в регистъра на РИОКОЗ, декларации от кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.-ал. 1, 2 и 5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: информация за общия оборот и за оборота на усулгите, които са обект на поръчката, за последните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: да се представи декларация
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги по обекта на поръчката, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; техническа документация за оборудването на пералното стопанство; мостри от болничното бельо, собственост на кандидата и техническата документация за състава и качествата на плата (сертификати); резултати от микробиологични изследвания на проби от текстил и повърхности от пералното стопанство; разрешение за употреба на пазара в България на биоцидните препарати, с които ще се извършва химио-дезинфекцията; референции.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: да се представят съответни документи
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 48/S - от 08.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща на касата на възложителя и се получава от деловодството на възложителя

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06/07/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09/07/2007 00:00 Час: 13:30
Място

сградата на “СБАЛССЗ-НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

упълномощени представители на кандидатите


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

ДА

юни 2008 година
VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ