РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Извършване на одитни услуги по програми САПАРД, ИСПА, Леонардо да Винчи, Сократ и други дейности през 2007 г. и 2008 г.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
9
Основно място на изпълнение:
България
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Сключване на рамково споразумение
ІІ.1.4)
Информация относно рамковото споразумение
Рамково споразумение с няколко изпълнители
Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение
Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение
Срок на действие в месеци
Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1800000 BGN
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Настоящата обществена поръчка има за обект сключването на рамково споразумение за извършване на одитни услуги по програми САПАРД, ИСПА, Леонардо да Винчи и Сократ, както и други одитни дейности през 2007 г. и 2008 г., съгласно обособени позиции посочени в документацията за участие
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
1800000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие /парична или банкова/ в размер на 15000 лв (петнадесет хиляди лева);
Гаранция за изпълнение /парична или банкова/ - в размер на 5% от стойността на съответния договор.
При парична форма на гаранциите сумата се внася в БНБ /BIС-BNBG BGSD/ по сметка на Министерство на финансите ІВАN BG70 BNBG 9661 3300 1484 01
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва в български лева по банков път до 15 /петнадесет/ работни дни от датата на подписване на приемо-предавателен протокол с отчет за извършена работа, и представена оригинална фактура от Изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.удостоверение за първоначална съдебна регистрация;
2.удостоверение за актуално състояние;
3.декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП;
4.декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП;
5.декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Годишен баланс за 2005г. и за 2006г.заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството
2. Отчет за приходите и разходите на участника за 2005г. и за 2006г., заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството
3. справка, съдържаща детайлна и обобщена информация за приходите от одитни и консултантски услуги в областта на одита на средства от фондове и програми на ЕС за 2005г. и за 2006г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участника трябва дадекларира данни за годишния оборот за 2005г и за 2006г., който следва да бъде не по-малък от 500 000 (петстотин хиляди) лева за всяка една.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката по смисъла на чл.51 от Закона за обществените поръчки:
- декларация, съдържаща списък на договорите за услуги, извършени през последните 3 /три/ години в областта на одита и консултирането на процесите и системите за управление и контрол при разходването на средства от фондове и програми на ЕС, съдържащ: датата на сключване на съответния договор, наименование на получателя на услугите, наименованието на програмата на ЕС и стойност на услугата.
- списък на служителите на участника, които могат да бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката и документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит – копия от дипломите за завършено образование; сертификати, доказващи квалификация в областта на одита; CV (формат European CV).
- декларация, че участникът приема ако бъде определен за потенциален изпълнител по рамковото споразумение: да се съобрази със сроковете поставени от възложителя за извършване на одитни услуги по отделните обособени позиции; разполага с ресурсни и организационни възможности за срочното и качествено изпълнение на поръчката; разполага със специалисти, които ще могат да осъществят предмета на поръчката в съответствие с международно признатите одитни стандарти и при полагане на дължимата професионална грижа; при възникване на нужда от специализирани познания за извършване на оценката, ще е в състояние да осигури специалисти в съответната област.
- декларация, че участникът или негови служители нямат търговски, финансов, делови или друг интерес, които те или свързани с тях лица имат във връзка с дейността на програми САПАРД, ИСПА, Леонардо да Винчи и Сократ или проверяваните бенефициенти.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в МФ, ул."Раковски"102, стаи 21 и 16 и се получава срещу документ за платени 100 /сто лева/ лева в стая 204, ул"Славянска"4, всеки работен ден от 14,00 до 16,00 часа до изтичане на срока по т. ІV.3.3)
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/07/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място
София, ул."Раковски"№102, Министерство на финансите
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Управителите или упълномощени лица на участниците в процедурата
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 8, България 1040, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 8, България 1040, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Извършване на материални и документални проверки на място на бенефициенти, финансирани по програма САПАРД през 2007г.
1)
Кратко описание
Поръчката касае извършване на материални и документални проверки на място на бенефициенти, финансирани по програма САПАРД през 2007г. – до 90 проверки;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Извършване на материални и документални проверки на място на бенефициенти, финансирани по програма САПАРД през 2008г.
1)
Кратко описание
Поръчката касае извършване на материални и документални проверки на място на бенефициенти, финансирани по програма САПАРД през 2008г. – до 90 проверки;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Извършване на одити на системите за управление и контрол, както и на документални и материални проверки на проекти по програма ИСПА през 2007г.
1)
Кратко описание
Поръчката касае извършване на одити на системите за управление и контрол, както и на документални и материални проверки на проекти по програма ИСПА през 2007г. – до 7 проекта;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Извършване на одити на системите за управление и контрол, както и на документални и материални проверки на проекти по програма ИСПА през 2008г.
1)
Кратко описание
Поръчката касае извършване на одити на системите за управление и контрол, както и на документални и материални проверки на проекти по програма ИСПА през 2008г. – до 20 проекта;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Извършване на одити за сертификация по програма Леонардо да Винчи, включващи оценка на системите за управление и контрол и материални и документални проверки на място през 2007г.
1)
Кратко описание
Поръчката касае извършване на одити за сертификация по програма Леонардо да Винчи, включващи оценка на системите за управление и контрол и материални и документални проверки на място през 2007г. – 1 подпрограма;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Извършване на одити за сертификация по програма Леонардо да Винчи, включващи оценка на системите за управление и контрол и материални и документални проверки на място през 2008г. – 2 подпрограми;
1)
Кратко описание
Поръчката касае извършване на одити за сертификация по програма Леонардо да Винчи, включващи оценка на системите за управление и контрол и материални и документални проверки на място през 2008г. – 2 подпрограми;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18
Обособена позиция №: 7 / Заглавие: Извършване на одити за сертификация по програма Сократ, включващи оценка на системите за управление и контрол и материални и документални проверки на място през 2008г.
1)
Кратко описание
поръчката касае извършване на одити за сертификация по програма Сократ, включващи оценка на системите за управление и контрол и материални и документални проверки на място през 2008г. – 3 подпрограми;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18
Обособена позиция №: 8 / Заглавие: Други одитни дейности, в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
1)
Кратко описание
поръчката касае други не предвидени одитни дейности, в зависимост от нуждите на Възложителя
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74121200
Описание:
Одиторски услуги
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18