РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на „Студентски столове и общежития” ЕАД в: гр.София, гр.Велико Търново, гр Габрово, гр.Пловдив, гр.Русе, гр.Сливен, гр.Стара Загора, гр.Ямбол и гр.Хасково, по шест обособени позиции"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
студентските столове на "Студентски столове и общежития” ЕАД в гр.София, гр.Велико Търново, гр Габрово, гр.Пловдив, гр.Русе, гр.Сливен, гр.Стара Загора, гр.Ямбол и гр.Хасково
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на „Студентски столове и общежития” ЕАД в: гр.София, гр.Велико Търново, гр Габрово, гр.Пловдив, гр.Русе, гр.Сливен, гр.Стара Загора, гр.Ямбол и гр.Хасково, по шест обособени позиции"
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Общото количество на хранителните продукти, които ще се доставят въз основа на договорите, сключени след провеждане на откритата процедура, ще зависи от потребностите на студентските столове на „Студентски столове и общежития” ЕАД в гр.София, гр.Велико Търново, гр Габрово, гр.Пловдив, гр.Русе, гр.Сливен, гр.Стара Загора, гр.Ямбол и гр.Хасково за срока на договора.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5 000 ( пет хиляди) лева по всяка обособена позиция и се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на „Студентски столове и общежития” ЕАД за гаранции: Корпоративна ТБ - ЦУ IBAN BG45KORP92201004124701 BIC KORPBGSF; -неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата.
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 10 000 лв., която се представя преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка по всяка от обособените позиции. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до изтичане на срока на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя IBAN BG45KORP92201004124701 BIC KORPBGSF, при Корпоративна ТБ - ЦУ.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране от Републикански Бюджет и собствени средства.
Начин на плащане - по банков път.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и от утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи:
Документ за съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност; Удостоверение за актуално състояние; Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство; Документ за регистрация по ЗДДС (ако е регистриран) и БУЛСТАТ – копие; Документ за закупена документация; Документ за платена гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години.
Справка за оборота от доставка на хранителни стоки за предходните три година.
Справка за собствения и привлечения капитал за предходните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник трябва да има реализиран оборот от доставка на хранителни стоки за предходната календарна година в минимален размер на 2 000 000 /два милиона/ лева. При липсата на такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани. Всеки участник в откритата процедура трябва да докаже икономическа стабилност, позволяваща обезпечаване изпълнението на договора.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства за наличие на технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката, сред които:
- Най-малко три препоръки от контрагенти по договори за доставка на стоки, сходни с предмета на поръчката, отправени до "Студентски столове и общежития" ЕАД и отразяващи мнението на контрагента както относно надеждността на доставчика, така и относно качества на доставените стоки;
-Препоръки от клиенти, от постоянни партньори или от браншови организации, в които участникът членува, за изпълнени подобни доставки през предходните три години;
-Справка, съдържаща описание на търговските площи с които разполага участникът в населените места, в които е местоизпълнението на поръчката.
- Актуален сертификат за въвеждане на система за контрол на качество ISO (или еквивалентен) на участника или доказателства, че е в процедура по издаване на такъв сертификат;
- Справка за собствените или наети от участника специализирани транспортни средства, отговарящи на изискванията за транспортиране на хранителни продукти, съдържаща посочената в документацията информация.
Освен посочените сертификати, справки и препоръки, следва да се представят и документите по чл. 51, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 6 и т. 8, доказващи техническите възможности и квалификацията на участниците
Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник представя доказателства за наличие на технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката, сред които:
- Най-малко три препоръки от контрагенти по договори за доставка на стоки, сходни с предмета на поръчката, отправени до "Студентски столове и общежития" ЕАД и отразяващи мнението на контрагента както относно надеждността на доставчика, така и относно качества на доставените стоки;
-Препоръки от клиенти, от постоянни партньори или от браншови организации, в които участникът членува, за изпълнени подобни доставки през предходните три години;
-Справка, съдържаща описание на търговските площи с които разполага участникът в населените места, в които е местоизпълнението на поръчката.
- Актуален сертификат за въвеждане на система за контрол на качество ISO (или еквивалентен) на участника или доказателства, че е в процедура по издаване на такъв сертификат;
- Справка за собствените или наети от участника специализирани транспортни средства, отговарящи на изискванията за транспортиране на хранителни продукти, съдържаща посочената в документацията информация.
Освен посочените сертификати, справки и препоръки, следва да се представят и документите по чл. 51, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 6 и т. 8, доказващи техническите възможности и квалификацията на участниците
Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/07/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
По банков път, сметка Корпоративна ТБ - ЦУ
IBAN BG45KORP92201004124701
BIC KORPBGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 14:30
Място
"Студентски столове и общежития" ЕАД
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Представители на участниците
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" N4, България 1000, София, Тел.: 02 9407050
Интернет адрес/и:
URL: www.aop.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на хранителни продукти за студентски столове на територията на гр.София.
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на "Студентски столове и общежития" ЕАД в гр.София.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Изпълнението ще става на база предварителни заявки от възложителя до изпълнителя, като количествата ще са в зависимост от търсенето от страна на студентите на хранителните продукти, обект на договора.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на хранителни продукти за студентски столове на територията на гр.Велико Търново.
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на "Студентски столове и общежития" ЕАД в гр.Велико Търново.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Изпълнението ще става на база предварителни заявки от възложителя до изпълнителя, като количествата ще са в зависимост от търсенето от страна на студентите на хранителните продукти, обект на договора.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на хранителни продукти за студентски столове на територията на гр.Габрово.
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на "Студентски столове и общежития" ЕАД в гр.Габрово.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Изпълнението ще става на база предварителни заявки от възложителя до изпълнителя, като количествата ще са в зависимост от търсенето от страна на студентите на хранителните продукти, обект на договора.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на хранителни продукти за студентски столове на територията на гр.Пловдив.
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на "Студентски столове и общежития" ЕАД в гр.Пловдив.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Изпълнението ще става на база предварителни заявки от възложителя до изпълнителя, като количествата ще са в зависимост от търсенето от страна на студентите на хранителните продукти, обект на договора.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Доставка на хранителни продукти за студентски столове на територията на гр.Русе.
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на "Студентски столове и общежития" ЕАД в гр.Русе.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Изпълнението ще става на база предварителни заявки от възложителя до изпълнителя, като количествата ще са в зависимост от търсенето от страна на студентите на хранителните продукти, обект на договора.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Доставка на хранителни продукти за студентски столове на територията на градовете Сливен, Стара Загора, Ямбол и Хасково.
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти, чрез покупка по предварителни заявки, необходими за студентските столове на "Студентски столове и общежития" ЕАД в градовете Сливен, Стара Загора, Ямбол и Хасково.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Изпълнението ще става на база предварителни заявки от възложителя до изпълнителя, като количествата ще са в зависимост от търсенето от страна на студентите на хранителните продукти, обект на договора.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване