Версия за печат

00105-2007-0015


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на външните работи, ул. "Ал. Жендов" № 2, За: Емилия Хаджийска, България 1040, София, Тел.: 02 9482973, E-mail: ehdjiska@mfa.government.bg, Факс: 02 9482045

Място/места за контакт: Емилия Хаджийска

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: външна политика

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на разговорни устройства за нуждите на МВнР - ЦУ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МВнР - ЦУ
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

50 бр. разговорни устройства Да позволява двустранна аудио връзка между клиент и служител, разделени от стъклена преграда. Комплектност: Да включва пулт за служителя (с вграден микрофон и високоговорител) и захранващ блок, а от страна на клиента – миниатюрен насочен микрофон и два високоговорителя. Пулта на служителя Да позволява плавно регулиране на силата на звука към клиента и към служителя Да позволява работа в дуплексен и симплексен режим по избор от служителя Да позволява служителят лесно да променя усилването на силата на звука към него или към клиента над три пъти Максимална изходяща мощност към страната на клиента – до 500 mW, а към страна на служителя – 300 mW Конструкцията на пулта на служителя да е компактна, естетична и да позволява както настолно положение така и вертикален монтаж Да има светлинна индикация за отделните режими Микрофон Да бъде с честотна лента 50-12000 Hz или по-добра Да има чувствителност над 12mV/Pa (при 1000Hz 37dBV) Да има силно насочена характеристика за да се влияе по-малко от шумове Да е миниатюрен с възможност да се монтира вертикално или хоризонтално на стъкло или други повърхности Микрофона да бъде отделно от високоговорителите Високоговорители – 2 броя Да могат да се монтират във вертикално или хоризонтално положение Максимална мощност до 2W

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32340000

Описание:

Микрофони и високоговорители

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

50 бр. разговорни устрорйства

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

29.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Всеки участник в процедурата трябва да представи към офертата си гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция или парична сума в полза на МВнР в раздмер на 300 лева. 2.Гаранция за изпълненине на договора: гаранция за изпълнение на договора за оббществена поръчка е банкова гаранция или парична сума, определена в размер на 5% от стойността на обществената поръчка

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

в срок до 5 дни, след подписване на Приемо - предавателен протокол и представяне на фактура

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата с подпис и печат на участника. 2.Техническо предложение , с подпис и печат на участника. 3.Ценово предложение с подпис и печат на участника - подава се в отделен плик с надпис Плик №2 – “Предлагана цена” 4.Копие от съдебно решение за регистрация на участника, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. 5.Копие от данъчна регистрация и удостоверение за регистрация по ДДС, ако участникът е регистриран по ДДС (подпис и печат на участника). 6.Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд – оригинал или нотариално заверено копие. 7.Копие от регистрация по БУЛСТАТ (подпис и печат). 8.Документ за гаранция за участие (оригинал на банкова гаранция или заверено от участника копие от платежен документ). 9.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2 т.1, 2 и 3 и ал.5 от ЗОП. (Приложения № № 2, 3 и 4). 10.Доказателства за финансовото състояние на участника, по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП 11. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл.51, ал.1 т.1, т. 5 / проспектни материали/ и т.6 от ЗОП както следва : списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; сертификати за качество на разговорните устройства; 12. Административни сведения за участника. (Приложение № 5) 13. Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението в случай, че нямат представителни функции. 14. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива и дела на тяхното участие / съгласно чл.24 , ал. 2 от ППЗОП/ Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на условията, на които отговаря и участникът, както и да удостовери тези обстоятелства като представи за себе си всички документи, изискващи се за участника. 15. Копие от документ за закупена документация- заверено от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл.50 , ал.1 т.2
Минимални изисквания: чл.50 , ал.1 т.2
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл.51, ал.1,т.1 ЗОП чл.51, ал.1 т.5 ЗОП чл.51, ал.1 т.6 ЗОП
Минимални изисквания: чл.51, ал.1,т.1 ЗОП чл.51, ал.1 т.5 ЗОП чл.51, ал.1 т.6 ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

на касата на МВнР-ЦУ, ул. "АЛV Жендов" № 2, всеки работен ден от 14:00 часа до 16:00 часа,стая 361

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/07/2007 00:00 Час: 15:00
Място

МВнР

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 00359 29807315, E-mail: cpcadmin.@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2, ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ