Версия за печат

00193-2007-0009


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Технически университет - София, бул. Климент Охридски 8, За: Иван Венков, България 1000, София, Тел.: 02 9653005

Място/места за контакт: Иван Венков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg/zop/zop.php.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ОСНОВЕН И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА ДФВС, СТОПАНИСВАН И УПРАВЛЯВАН ОТ ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - СОФИЯ", ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: ТУ - София
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

ОСНОВЕН И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА ДФВС, СТОПАНИСВАН И УПРАВЛЯВАН ОТ ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - СОФИЯ", ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

15.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата за всяка обособена позиция, за която участват, съответно: - Позиция 1 – Основен ремонт на плувен басеин – в размер на 1800 (хиляда и осемстотин) лева; - Позиция 2 – Основен ремонт на абонатна станиия – в размер на 700 (седемстотин) лева; - Позиция 3 – Ремонт покрив – в размер на 700 (седемстотин) лева; Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се определя от участника. 1.1. В случай, че участникът определи да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на ТУ - София, IBAN: № BG 80 BNBG 966 133 001 03 601, BIK COD: BNBGBGSD при БНБ – ЦУ- “Батенберг”. Оригинален платежен документ, удостоверяващ превода на сумата на гаранцията за участие по сметката на Възложителя се прилага в плика с офертата на участника. 1.2. В случай, че участникът определи да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена от българска банка, с която банката писмено и безусловно да се задължи да плати на Технически университет – София при предявяване сумата на гаранцията за участие. Срокът на банковата гаранция следва да съвпада със срока на валидност на офертата (60 календарни дни). Оригиналът на банковата гаранция се представя в плика с офертата на кандидата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предлаганата цена по всяка позиция трябва да е в лева, франко местоизпълнението, и да включва всички данъци, такси, транспортни раходи и ДДС. Ценовата оферта по посочените позиции трябва да съдържа общата стойност, образувана като сбор от стойностите на отделните видове операции, включени в обособената позиция. Стойността на отделния вид операция се формира като произведение от единичната цена на съответния вид операция, умножена по посоченото в образеца на ценовата оферта количество.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците в процедурата представят посочените по-долу документи: 1.1. заверено копие на решение за съдебна регистрация на участника, а когато участникът е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.2. заверено копие на удостоверение за актуално състояние за участниците – юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.3.нотариално заверена декларация, подписана от законния представител на участника, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІI, буква А, т.2.1. до 2.7 (попълнена съгласно образеца – Приложение №1а); 1.4.нотариално заверени декларации, подписани от управителя/изпълнителния директор, съответно от всички членове на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица - от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІI, буква А, т.2.1., 2.2, 2.3, 2.5, 2.6 и т. 2.7. (попълнени съгласно образеца – Приложение № 1б); 1.5. декларация, попълнена съгласно образеца – Приложение № 1в; 1.6. удостоверение за данъчна регистрация, идентификационен номер и регистрация по ДДС /копия/; 1.7 доказателства за икономическото и финансово състояние в съответствие с т.1.2 от раздел ІІI, буква”А” на документацията – копие от действаща застраховка за професионална отговорност и копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2005 г.и 2006 г.(с изключение на новорегистрирани участници); 1.8. доказателства за опита на участника при осъществяването на подобен вид текущ и основен ремонт, което се удостоверява с представянето на препоръки за добро изпълнение и / при възможност / - снимков материал на обектите. Препоръките да посочват стойността на поръчката, дата и място на изпълнение, с телефон на възложителя; 1.9. декларация подписана от участника, свободен текст, съдържаща списък на основните поръчки през последните 5 години, с данни относно стойност на договорите, период на изпълнение и възложител на поръчката; 1.10. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството. Участие в браншови организации и сертификати за качество; 1.11. декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката; 1.12. декларация – свободен текст, с която участникът заявява, че към момента на разглеждане на офертите няма неизпълнени изискуеми и ликвидни задължения към Технически университет – София и не се намира в съдебен спор с него. Декларацията трябва да е съставена след датата на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка и да е подписана от лицето/лицата, представляващо/представляващи участника.; 1.13. документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, избрана от участника и в съответствие с изискванията, посочени в раздел V от документацията; 1.14. попълнен образец на справка - Приложение № 2. 1.15. попълнен образец на оферта - Приложение № 3. 1.16. предлагана цена за изпълнение на поръчката – за всяка обособена позиция в отделен, запечатан, непрозрачен плик, в съответствие с образеца (Приложение № 4а или Приложение № 4б) ; 1.17. копие от документ за закупена документация; 1.18. попълнен образец на декларация - Приложение №1 г; 1.19. попълнен образец на декларация - Приложение №1 д; 1.20. непопълнен проектодоговор, подписан и подпечатан на всяка страница (Приложение № 5а, 5б или 5в) ; 1.21. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 1.22. данни за кандидата на магнитен носител, включващи: наименование на търгов
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците в процедурата представят посочените по-долу документи: 1.1. заверено копие на решение за съдебна регистрация на участника, а когато участникът е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.2. заверено копие на удостоверение за актуално състояние за участниците – юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.3.нотариално заверена декларация, подписана от законния представител на участника, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІI, буква А, т.2.1. до 2.7 (попълнена съгласно образеца – Приложение №1а); 1.4.нотариално заверени декларации, подписани от управителя/изпълнителния директор, съответно от всички членове на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица - от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІI, буква А, т.2.1., 2.2, 2.3, 2.5, 2.6 и т. 2.7. (попълнени съгласно образеца – Приложение № 1б); 1.5. декларация, попълнена съгласно образеца – Приложение № 1в; 1.6. удостоверение за данъчна регистрация, идентификационен номер и регистрация по ДДС /копия/; 1.7 доказателства за икономическото и финансово състояние в съответствие с т.1.2 от раздел ІІI, буква”А” на документацията – копие от действаща застраховка за професионална отговорност и копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2005 г.и 2006 г.(с изключение на новорегистрирани участници); 1.8. доказателства за опита на участника при осъществяването на подобен вид текущ и основен ремонт, което се удостоверява с представянето на препоръки за добро изпълнение и / при възможност / - снимков материал на обектите. Препоръките да посочват стойността на поръчката, дата и място на изпълнение, с телефон на възложителя; 1.9. декларация подписана от участника, свободен текст, съдържаща списък на основните поръчки през последните 5 години, с данни относно стойност на договорите, период на изпълнение и възложител на поръчката; 1.10. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството. Участие в браншови организации и сертификати за качество; 1.11. декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката; 1.12. декларация – свободен текст, с която участникът заявява, че към момента на разглеждане на офертите няма неизпълнени изискуеми и ликвидни задължения към Технически университет – София и не се намира в съдебен спор с него. Декларацията трябва да е съставена след датата на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка и да е подписана от лицето/лицата, представляващо/представляващи участника.; 1.13. документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, избрана от участника и в съответствие с изискванията, посочени в раздел V от документацията; 1.14. попълнен образец на справка - Приложение № 2. 1.15. попълнен образец на оферта - Приложение № 3. 1.16. предлагана цена за изпълнение на поръчката – за всяка обособена позиция в отделен, запечатан, непрозрачен плик, в съответствие с образеца (Приложение № 4а или Приложение № 4б) ; 1.17. копие от документ за закупена документация; 1.18. попълнен образец на декларация - Приложение №1 г; 1.19. попълнен образец на декларация - Приложение №1 д; 1.20. непопълнен проектодоговор, подписан и подпечатан на всяка страница (Приложение № 5а, 5б или 5в) ; 1.21. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 1.22. данни за кандидата на магнитен носител, включващи: наименование на търгов
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно доументацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всички използвани при извършването на ремонтните работи материали трябва да отговарят на БДС, EN или, ако са от внос, да бъдат одобрени за ползване на територията на Република България и да са с качество, отговарящо на гаранционните условия. Материалите да са произведени в България или в страните от Европейския съюз. Доставените съоръжения да са придружени с пълна техническа документация, включително гаранционни карти, сертификати и/или декларации за съответствие. 2. Специфични изисквания към материалите: А. По позиция 1– Основен ремонт на плувен басеин; - За филтърната инсталация, филтрите да бъдат напорни пясъчни с бобино намотан корпус от доказан производител, като пясъкът да бъде – кварцов с фракции 1-2 мм за основен пълнеж и 0.4-0.8 за горният слой /без съдържание на прахови фракции и отклонения от гранулметрията/. За тръбната разводка – да е изработена от дебелостенно ПВЦ издържащо 10 атмосвери/PN 10/ За електрическите табла да са снабдени с дефектна токова защита. Б. По позиция 2; -; Основен ремонт на абонатна станция; Съгластно изисквания за работа на топло обмени съоръжения /Наредба № 15 от 20.02.2006г
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всички използвани при извършването на ремонтните работи материали трябва да отговарят на БДС, EN или, ако са от внос, да бъдат одобрени за ползване на територията на Република България и да са с качество, отговарящо на гаранционните условия. Материалите да са произведени в България или в страните от Европейския съюз. Доставените съоръжения да са придружени с пълна техническа документация, включително гаранционни карти, сертификати и/или декларации за съответствие. 2. Специфични изисквания към материалите: А. По позиция 1– Основен ремонт на плувен басеин; - За филтърната инсталация, филтрите да бъдат напорни пясъчни с бобино намотан корпус от доказан производител, като пясъкът да бъде – кварцов с фракции 1-2 мм за основен пълнеж и 0.4-0.8 за горният слой /без съдържание на прахови фракции и отклонения от гранулметрията/. За тръбната разводка – да е изработена от дебелостенно ПВЦ издържащо 10 атмосвери/PN 10/ За електрическите табла да са снабдени с дефектна токова защита. Б. По позиция 2; -; Основен ремонт на абонатна станция; Съгластно изисквания за работа на топло обмени съоръжения /Наредба № 15 от 20.02.2006г
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обща цена на поръчката; тежест: C1 =45
Показател: Действителна часова ставка ; тежест: С2=4
Показател: Доставно-складови разходи; тежест: С3=1
Показател: Представени референции от инвеститори за подобни поръчки; тежест: С4=15
Показател: Сключени договори за подобни поръчки; тежест: С5=20
Показател: Квалификации на персонала; тежест: С6=10
Показател: Техническо обурудване за изпълнение на поръчката; тежест: С7=5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 8/S - от 14.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

Място, срок и начин за получаване на документацията за участие в процедурата: в административната сграда на Технически университет – София, кв.”Дървеница”, бул.”Климент Охридски” № 8, учебен блок 1, ет.4, кабинет 1433, всеки работен ден от 10 до 12 часа и от 14 до 16 часа, след заплащане на 600.00 /шестотин/ лева с ДДС, в срок до 29.06.2007 г. включително.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/06/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Място, ден и час за отваряне на офертите: на 02-07.2007г. от 10.00 часа в заседателната зала на Академичния съвет на Технически университет- София, бул.”Климент Охридски” № 8, учебен блок 1, ет.2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Кандидатите или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Основен ремонт на плувен басеин
1) Кратко описание

Основен ремонт на плувен басеин: изпълмението на поръчката включва: - Подмяна с пясъчна филтърна инсталация; - Подмяна тръбна разводка за басеина; - Табло за управление; - Направа тръбна разводка в техническа станция; - Направа междинен резервоар; - Автоматика за подържане нивото на водата в компенсаторния резервоар; - Полуавтоматично подържане на Рн, Сl, AlSO4, CuSO4; - Демонтаж на тръбната разводка на басейна, станцията и демонтаж на резервоара

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45210000, 45212212

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на плувни басейни

3) Количество или обем

Съгласно изискванията посочени в документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Основен ремонт на абонатна станция
1) Кратко описание

Основен ремонт на абонатна станция, изпълнението на поръчката включва: - Демонтаж на съществуващата абонатна станция; - Монтаж на абонатна станция смощност 800 KW за басейна; - Монтаж на абонатна станция с мощност 350 KW за подържане температурата в басейна; - Монтаж на абонатна станция с мощност 400 KW за топла вода; - Монтаж на абонатна станция с мощност 800 KW за отопление

2) Общ терминологичен речник (CPV)

40300000

Описание:

Пара, топла вода и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно изискванията посочени в документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Ремонт покрив
1) Кратко описание

Ремонт покрив, изпълнението на поръчката включва: - Ремонт крайна ограждаща стена от източна страна и една ивица хидроизолация; - Ремонт на фoнар със смяна на дограма и две ивици хидроизолация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45260000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно изискванията посочени в документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.12.2007 г.