Версия за печат

00439-2007-0050


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Български държавни железници", ул. "Иван Вазов" № 3, За: Светла Кънчева, Р България 1080, София, Тел.: 02 9324738, Факс: 02 9819347

Място/места за контакт: отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на филтри за гориво и масло за дизелови двигатели на локомотиви

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складова база на "БДЖ" ЕАД, гр. Русе, разстоварна гара Русе
Код NUTS: BG125
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на филтри за гориво и масло за дизелови двигатели на локомотиви

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29241300

Описание:

Маслени, бензинови и въздушни филтри

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Фин хартиен с кат.№ 13372 - 912 бр.; 2.Горивен ДД с кат. № 4-800-700 - 720 бр.;3.Фин вложка с кат. № 14-809-001 - 1296 бр; 4. Маслен ДД с кат. № 4-708-050 - 600 бр.; 5. Фин маслен с кат. № 14-708-050 - 720 бр. и 6. Маслен хартиен с кат. № МС МО 2-07- 36 бр.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

360


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 800 лева, със срок на валидност 120 дни от крайния срок за подаване на офертите Гаранция за изпълнение на поръчката- 3% от стойността на поръчката, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора. И двете във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "БДЖ" ЕАД- ОББ клон "Света София" BG36 UBBS 8002 1040 0141 13 BIC UBBSBGSF или в касата на "БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане след доставка на всяка партида, в срок не по-кратък от 30 дни след подписване на приемопредавателния протокол, по банков път, в лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон/ съгласно чл 6, ал.2 от НВМОП/

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите - наличие на обстоятелствата по чл. 21, ал. 1 от НВМОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатът за изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2. Декларации по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП - по приложен образец от Възложителя и други документи подробно описани в образец - оферта към документацията. 3.Документ доказващ, че кандидатът отговаря на условията на чл. 29 от ЗИХУ /Закон за интеграция на хора с увреждания/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на Кандидата за предходната година. 2. Копие от регистрацията по Булстат и копие от идентификационния номер по ДДС, в случай, че лицето е регистрирано по ЗДДС. 3. Други доказателства / по преценка на кандидата/
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Образец на сертификат за качество 2. Спесификация на предлаганите филтри
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

ДА

Тип на запазената поръчка

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 80 от 26.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя и се получава в деловодството от 13:30 до 16:00 часа

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.06.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

"БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3, гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на кандидатите при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 988122, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 988122, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ