Версия за печат

00257-2007-0013


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ботевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Ботевград, пл. "Освобождение" №13, За: Росица Милчева, България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 66643, E-mail: admin@botevgrad.org, Факс: 0723 66635

Място/места за контакт: Росица Милчева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на обзавеждане за детска градина на ул. "Хаджи Димитър" №31 в гр. Ботевград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ботевград
Код NUTS: BG11
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

В доставката се включва оборудване на: спално помещение, дневна, трапезария, тоалетна, гардеробно помещение,чакалня, дирекция, здравен кабинет, учителска стая, изолатор.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36140000

Описание:

Различни видове мебелировка и оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно конкурсната документация

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е парична в размер на 400 лв.; гаранция за изпълнение е парична или банкова в размер на 3% от общата стойност на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Окончателното разплащане ще се извършва след реализиране на доставката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност;2.Копие от решение за съдебна регистрация на кандидата според ТЗ;3.Копие от идентификационен код;4.Декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;5.Документи съгласно изискванията на чл.13, ал.1 от НВМОП; 6.Доказателства по чл.50, ал.1, т. 2 от ЗОП, както и по чл.51,ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50, ал.1, т.2
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл.51, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на конкурсната документация се заплаща в касата на информационния център в сградата на община Ботевград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала №15 в община Ботевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участникът или упълномощен негов представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: кpcpcadmin@cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

При условията на чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Ботевград, пл. "Освобождение"13, България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 66632, Факс: 0723 66635

Интернет адрес/и:

URL: admin@botevgrad.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ