Версия за печат

00267-2007-0034


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" 1, За: инж. Радка Караиванова 032 656448, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656448, E-mail: karad112@plovdiv.bg, Факс: 032 656442

Място/места за контакт: пл. "Централен" 1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на консултантска фирма за строителен надзор за обект: "Улични водопроводни и канализационни мрежи в кв. "Капана", гр. Пловдив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: кв. "Капана", гр. Пловдив
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Консултантска дейност и строителен надзор пo време на строителството, изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционните проекти, изготвяне на технически паспорт,съгласно Наредба N 5 от 28.12.2006г., както и контрол на количествата на обект: "Улични водопроводни и канализационни мрежи в кв. "Капана", гр. Пловдив

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74262100 (Y006)

Описание:

Строителен надзор по време на строителството (Строителство/строеж)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Консултантска дейност и строителен надзор пo време на строителството, изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционните проекти, изготвяне на технически паспорт,съгласно Наредба N 5 от 28.12.2006г., както и контрол на количествата на обект: "Улични водопроводни и канализационни мрежи в кв. "Капана", гр. Пловдив

Прогнозна стойност без ДДС
53200 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.07.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - клон Пловдив; банкова сметка BG57IORT7375 3302 0000 03, банков код IORTBGSF; - банкова гаранция - срок на валидност: а) гаранция за участие в процедура - 90 дни от крайния срок за подаване на оферти; б) гаранция за изпълнение - края на съответната календарна година на изпълнение на етапа и съобразно осигуреното финансиране за същата година; в) гаранция за качество Размера на гаранциите са както следва: - за участие в процедурата - 500 лв. - за изпълнение на договора - 5% от стойността на обезпечения финансов ресурс, като се внася поетапно за всяка календарна година, съобразно осигурените от Възложителя средства за финансиране на обекта. - за качество - 5% от стойността на всяко плащане, възстановяема след 6 месеца от въвеждане на обекта(етапа) в експлоатация.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се осигурява поетапно от общинския бюджет за съответната календарна година и със съфинансиране от ПУДООС към МОСВ София. Да се има предвид, че за 2007г. са осигурени 18 000 лв. за консултантска дейност и надзор. Начин на плащане: по банков път в лева, след подписване на необходимите за извършени СМР отчетни документи и оригинални данъчни фактури.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица и е определен за изпълнител, то той трябва да се регистрира като юридическо лице. Всички съдружници в консорциум са длъжни да останат в консорциума за целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47 от ЗОП и чл.13 от НВМОП, не отговаря на изискванията и не е представил някой от изискуемите документи, съгласно Документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да представят информация и документи, съгласно чл.13, ал.1, т.2 от НВМОП (чл.50 от ЗОП) и Документацията за участие.
Минимални изисквания: Минималният годишен оборот на участника за всяка от последните три години да е в размер минимум равен на 1/2 от стойността на подадената от него оферта. В случай на обединение, минималният годишен оборот на водещият съдружник за всяка от последните три години трябва да е в размер минимум равен на 1/2 от стойността на подадената от него оферта. Годишната оперативна печалба на участника/водещия съдружник (в случай на обединение), за две от последните три години следва да бъде положителна. През последната финансова година минимум 70% от приходите на участника трябва да са от консултантска дейност и строителен надзор в строителството. В случай на обединение, изискването се прилага за всички съдружници.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да представят доказателства, съгласно чл.13, ал.1, т.2 от НВМОП (чл.51 от ЗОП) и Документацията за участие.
Минимални изисквания: Участникът следва да е контролирал изпълнението поне на един проект от подобен род през последните три години. В случай на обединение, водещият съдружник трябва да е контролирал изпълнението минимум на един проект в градски условия от подобен род през последните три години. Управленският и техническият персонал, предвиден от участника за изпълнението на задачата следва да притежава минимум 5 години професионален опит по предмета на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно чл.229 от ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване на документацията се извършва в сградата на Община Пловдив, пл."Централен" 1, ет.4, стая 5 срещу представен касов ордер за закупена документация на стойност невъзвращаеми 300 /триста/ лева с вкл.ДДС, внесени в касата на Община Пловдив на пл."Ст. Стамболов" 1 /Работно време на касата с граждани - от 13,30 до 17,00 часа/

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/07/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Община Пловдив, пл."Централен" 1, гр. Пловдив

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост, съгласно изискванията на тръжната документация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ