РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Строителни и монтажни работи по изпълнение на обект: "Благоустрояване на улици в с.Варвара, общ.Септември: а/от осова точка 78 до осова точка 84; б/от осова точка 173 до осова точка 178", съгласно одобрен проект.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
улици в с.Варвара, общ.Септември
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Строителни и монтажни работи по изпълнение на обект: "Благоустрояване на улици в с.Варвара, общ.Септември: а/от осова точка 78 до осова точка 84; б/от осова точка 173 до осова точка 178", съгласно одобрен проект.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233252
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Строителни и монтажни работи по изпълнение на обект: "Благоустрояване на улици в с.Варвара, общ.Септември: а/от осова точка 78 до осова точка 84; б/от осова точка 173 до осова точка 178", съгласно одобрен проект.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември в размер на 1 000 лв.
2.Гаранция за изпълнение на договора - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември в размер на 3 % от стойността на сключения договор, съгласно представената оферта.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Съобразно осигурените в бюджета на Община Септември средства за изпълнение на строително-монтажните работи на обекта.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за съдебна регистрация. 2. Удостоверение за актуално състояние към 01.05.2007г. 3. Копие от документа за регистрация в МФ, НАП. 4. Копие от документа за закупена документация за участие 5. Копие от заверен годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г. 6. Копие от документа за гаранция за участие 7. Застрахователна полица, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - нотариално заверено копие. 8. Списък на изпълнени обекти за периода 2004-2006 година. 9.Референции /препоръки/ за добро изпълнение. 10. Документи удостоверяващи техническите възможности : А.Списък с описание на собствена и наета специализирана техника, с която разполагат за изпълнение на поръчката, наличие на асфалтова база, както и приложение на актуални рецепти за производство на асфалтови смеси, издадени в акредитирана лаборатория и заверени в Централната лаборатория по пътища. Б.Списък на техническите лица , включително на тези , отговарящи за контрола и качеството. В.Декларация за наличие на собствена акредитирана лаборатория или сключен договор за ползване на такава ,за контрол по изпитване и изследване на качеството. 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 12.Декларация, че в предложената цена е спазено условието за минимална цена на труда, съгласно чл.56, ал.1, т.10 от Закона за обществените поръчки. 13.Декларация за срок на валидност на офертата. 14.Декларация за срок на изпълнение 15.Декларация за участие на подизпълнители. 16.Предлагана цена и начин на плащане. Всички документи, които се представят като копия следва да бъдат заверени с "Вярно с оригинала" от представляващия дружеството и положен печата на същото.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от заверен годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г.; списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години; референции /препоръки/ за добро изпълнение; през последната финансова година минимум 80 % от приходите на участника трябва да са от строителство на улици и пътища. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
Минимални изисквания: копие от заверен годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г.; списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години; референции /препоръки/ за добро изпълнение; през последната финансова година минимум 80 % от приходите на участника трябва да са от строителство на улици и пътища. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на техническите лица, които участника ще използва за извършване на строителството, които трябва да имат минимум 3 години професионален опит; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; декларация за собствено и наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на договора; данни за опазване на околната среда; технология за изпълнение на основните работи. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
Минимални изисквания: списък на техническите лица, които участника ще използва за извършване на строителството, които трябва да имат минимум 3 години професионален опит; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; декларация за собствено и наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на договора; данни за опазване на околната среда; технология за изпълнение на основните работи. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/07/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Всеки участник може да закупи документация за участие в открития конкурс до 17:00 часа на 02.07.2007г. от Информационния център на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, срещу сумата от 200 лв., вносима в касата на Общината.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 09:00
Място
Административната сграда на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
участниците, подали оферти за участие в открития конкурс или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, гр.София, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, Р.България 4490, гр.Септември, Тел.: 03561 2067, E-mail: obsept@septemvri.com, Факс: 03561 2484
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление