Версия за печат

00652-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-Септември: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, За: инж.Пенка Василева, Република България 4490, Септември, Тел.: 03561 2067, E-mail: obsept@septemvri.com, Факс: 03561 2484

Място/места за контакт: Община Септември

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Строителни и монтажни работи по изпълнение на инвестиционен проект за обект:"Рехабилитация на пътни участъци от общинската пътна мрежа в Община Септември", съгласно одобрен проект.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане 
Основно място на изпълнение: пътни участъци от общинската пътна мрежа в Община Септември
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Строителни и монтажни работи по изпълнение на обект: "Рехабилитация на пътни участъци от общинската пътна мрежа в Община Септември", съгласно одобрен проект. Възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на пътя, съгласно одобрен списък на пътищата от четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Септември. Проектът е разработен с технически елементи съответстващи на проектната скорост в отделните хомогенни участъци от пътя и съобразно техническото задание, съгласно изискванията на Норми за проектиране на пътищата, при условието за максимално придържане към съществуващия път. Проекта предвижда следните видове работи: разчистване на място за строеж; земни работи; подготовка за полагане на настилка - локален ремонт на отделни пътни участъци, предварителен ремонт на повреди по настилката; възстановяване на пътната настилка и типа на пътно покритие, възстановяване на банкети и откоси; отводняване; огради, пътни знаци, маркировка, отводняване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Строително-монтажни работи за изпълнение на инвестиционен проект за обект:"Рехабилитация на пътни участъци от общинската пътна мрежа в Община Септември", съгласно одобрен проект.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.04.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември в размер на 20 000 лв. 2.Гаранция за изпълнение на договора - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември в размер на 1 % от стойността на сключения договор, съгласно представената оферта.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Проекта е съфинансиран от Европейския съюз съгласно правилата по Програма САПАРД. Средствата за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта са съобразно предоставената на Община Септември безвъзмездна финансова помощ по договор №2374/06.11.2006г. между Община Септември и Държавен фонд "Земеделие" гр.София. Плащането ще се извършва по банков път, чрез ползване от възложителя на безлихвен заем от централния бюджет съгласно ПМС №40/12.03.2005г. за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи по одобрени проекти по САПАРД и възстановяването им.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документа за съдебна регистрация. 2. Удостоверение за актуално състояние към 01.05.2007г. 3. Копие от документа за регистрация в МФ, НАП. 4. Копие от документа за закупена документация за участие 5. Копие от заверения годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г. 6. Копие от документа за гаранция за участие 7. Застрахователна полица, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - нотариално заверено копие. 8. Списък на изпълнени обекти за периода 2002-2006 година. 9.Референции /препоръки/ за добро изпълнение. 10. Документи удостоверяващи техническите възможности : А.Списък с описание на пълен набор собствена и наета специализирана техника, с която разполагат за изпълнение на поръчката, наличие на собствена /наета/ асфалтова база, както и приложени нотариално заверени актуални рецепти за производство на асфалтови смеси, издадени в акредитирана лаборатория и заверени в Централната лаборатория по пътища. Б.Списък на техническите лица , включително на тези , отговарящи за контрола и качеството, с приложение на документите, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. В.Декларация за наличие на собствена акредитирана лаборатория или сключен договор за ползване на такава ,за контрол по изпитване и изследване на качеството. 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 12.Декларация, че в предложената цена е спазено условието за минимална цена на труда, съгласно чл.56, ал.1, т.10 от Закона за обществените поръчки. 13.Декларация за срок на валидност на офертата. 14.Декларация за срок на изпълнение 15.Декларация за участие на подизпълнители. 16.Предлагана цена и начин на плащане. Всички документи, които се представят като копия следва да бъдат с нотариална заверка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: копие от заверен годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г.; списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години; референции /препоръки/ за добро изпълнение; годишната оперативна печалба на участника за две от последните три години трябва да бъде положителна; през последната финансова година минимум 80 % от приходите на участника трябва да са от строителство на пътища и улици.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: копие от заверен годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г.; списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години; референции /препоръки/ за добро изпълнение; годишната оперативна печалба на участника за две от последните три години трябва да бъде положителна; през последната финансова година минимум 80 % от приходите на участника трябва да са от строителство на пътища и улици. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: списък на техническите лица, които участника ще използва за извършване на строителството, които трябва да имат минимум 5 години професионален опит; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и ръководните му служители и на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; декларация за собствено и наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на договора - минимум два комплекта машини за фрезоване и асфалтополагане,което представлява основния обем работи, за да се гарантира паралелна работа на два технически екипа с оглед обема на поръчката и краткия срок за изпълнението й; списък на материалите и всички доставки предназначени за ползване в работите, указващ техния произход; работна програма с кратко описание на основните дейности, указваща последователността и предлагания график за извършване на работите, указване на броя, вида и капацитета на оборудването и персонала, които участникът предлага да използва при изпълнение на поръчката; общо описание на системата за контрол на качеството, която ще се използва; данни за опазване на околната среда; технология за изпълнение на основните работи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: списък на техническите лица, които участника ще използва за извършване на строителството, които трябва да имат минимум 5 години професионален опит; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и ръководните му служители и на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; декларация за собствено и наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на договора - минимум два комплекта машини за фрезоване и асфалтополагане,което представлява основния обем работи, за да се гарантира паралелна работа на два технически екипа с оглед обема на поръчката и краткия срок за изпълнението й; списък на материалите и всички доставки предназначени за ползване в работите, указващ техния произход; работна програма с кратко описание на основните дейности, указваща последователността и предлагания график за извършване на работите, указване на броя, вида и капацитета на оборудването и персонала, които участникът предлага да използва при изпълнение на поръчката; общо описание на системата за контрол на качеството, която ще се използва; данни за опазване на околната среда; технология за изпълнение на основните работи. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 300 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки участник може да закупи документация за участие в откритата процедура до 16:00 часа на 16.07.2007г. от Информационния център на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, срещу сумата от 300 лв., вносима в касата на Общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/07/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 09:00
Място

Административната сграда на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

участниците, подали оферти за участие в откритата процедура или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Предоставяне на безвъзмездна финансова помощ при условията на специалната предприсъединителна програма на Европейския съюз за развитие на земеделието и селските райони в Република България /САПАРД/. Средствата за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта са съобразно предоставената на Община Септември безвъзмездна финансова помощ по договор №2374/06.11.2006г. между Община Септември и Държавен фонд "Земеделие" гр.София.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, гр.София, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, Р.България 4490, гр.Септември, Тел.: 03561 2067, E-mail: obsept@septemvri.com, Факс: 03561 2484

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ