Версия за печат

00329-2007-0037


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" №124, За: Иван Атанасов, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822548, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Цветелина Симеонова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822649

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Станислава Станкова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822634

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на основни парашути, запасни парашути и осигурителни прибори; парашутни системи и осигурителни прибори; резервни части.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" №1, Централни складове на МВР.
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на 1. Основни парашути, запасни парашути и осигурителни прибори, съгласно Технически спецификации от документацията за участие в процедурата; 2. Парашутни системи и осигурителни прибори, съгласно Технически спецификации от документацията за участие в процедурата; 3. Резервни части: 3.1. За система за обучение в свободно падане - за главен купол: -ръчки за разтваряне. -изтеглящи парашути - за принудително и за ръчно разтваряне. -ластици. -ластични въжета. -чохли. -ППК-У /осигурителен прибор - полу-автомат парашутен комбиниран-унифициран/. 3.2.За запасен парашут -ръчки за разтваряне. -ластици. -обтяжки. 3. 3. За тандем система /летящо крило/ за обучение и изпълнение на бойни задачи: -фалове с шпилки. -меки изтеглящи парашути. -ръкохватки за управления - текстилна лента, кръгообразна, която се държи от парашутиста и служи за управление на парашута. -слайдери. -контейнери. -ръчки за запасен парашут. -жила за отцепките . -носещи колани с три-ринг система - две двойки носещи колани /лява и дясна двойка/ с монтирани халки за окачване в единия край и монтирани D-образни халки на винт в другия край. -пружинен изтеглящ парашут комплект с фала и контейнера за запасния. -слайдер за запасния парашут. -въже за принудително отваряне на парашута комплект с контейнера. -осигурителен прибор за тандем система- сайпърс /CYPRES/. -връв. -плат. -ластични килийки /гушки/ . -лепенка. -конци. -приспособление за затваряне на запасен парашут - Т-образно метално приспособление с отвор в долния край. - силиконови върви - връв със специално силиконово покритие, използвана за затваряне на парашута по определен от производителя размер .

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

17223000

Описание:

Парашути

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на 1. Основни парашути - 20 бр., запасни парашути - 20 бр. и осигурителни прибори - 20 бр., съгласно Технически спецификации от документацията за участие в процедурата; 2. Парашутни системи - 20 бр. и осигурителни прибори - 20 бр., съгласно Технически спецификации от документацията за участие в процедурата; 3. Резервни части: 3.1. За система за обучение в свободно падане - за главен купол: -ръчки за разтваряне - 10 бр. -изтеглящи парашути - 5 бр. за принудително и 5 бр. за ръчно разтваряне -ластици - 100 бр. -ластични въжета - 10 бр. -чохли - 10 бр. -ППК-У /осигурителен прибор - полу-автомат парашутен комбиниран-унифициран/ - 5 бр. 3.2.За запасен парашут -ръчки за разтваряне - 10 бр. -ластици - 100 бр. -обтяжки - 20 бр. 3. 3. За тандем система /летящо крило/ за обучение и изпълнение на бойни задачи: -фалове с шпилки - 10 бр. -меки изтеглящи парашути - 5 бр. -ръкохватки за управления - 5 комплекта - един комплект включва две ръкохватки /текстилна лента, кръгообразна, която се държи от парашутиста и служи за управление на парашута. -слайдери - 5бр. -контейнери - 5 бр. -ръчки за запасен парашут -10 бр. -жила за отцепките - 10 бр. -носещи колани с три-ринг система - 5 комплекта - един комплект включва две двойки носещи колани /лява и дясна двойка/ с монтирани халки за окачване в единия край и монтирани D-образни халки на винт в другия край. -пружинен изтеглящ парашут комплект с фала и контейнера за запасния-5 бр. -слайдер за запасния парашут - 5 бр. -въже за принудително отваряне на парашута комплект с контейнера - 10 бр. -осигурителен прибор за тандем система- сайпърс /CYPRES/- 2 бр. -връв - 100 м. -плат - 10 кв.м. -ластични килийки /гушки/ - 500 бр. -лепенка -10 листа -конци - 5 ролки -приспособление за затваряне на запасен парашут - 5 комплекта- Т-образно метално приспособление с отвор в долния край. - силиконови върви - 5 комплекта - връв със специално силиконово покритие, използвана за затваряне на парашута по определен от производителя размер .

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

140


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 4800 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността му. Гаранциите могат да бъдат в една от следните форми: парични суми или оригинална банкова гаранция. Когато гаранциите се представят във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN:BG60UNCR96603320361010, BIC код UNCRBGSF, УниКредит Булбанк на името на дирекция МТОСО-МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на изпълнение на договора плюс 30 дни. Участникът посочва банкова сметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира вида на гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условия при образуване на предлаганата цена - Предлаганите цени да са: - за доставка от държави членки на ЕС - в лева без мито, с начислен ДДС и всички дължими такси и налози при вноса до склада на Възложителя; - за доставка от внос - в лева с начислен ДДС и всички дължими мита и такси при вноса до склада на Възложителя; - за доставки от територията на страната - в лева с начислен ДДС и всички дължими такси до склада на Възложителя. Цената да включва и стойността на опаковката. Да се посочат единични цени на отделните компоненти. Условия и начин на плащане: -100 % банков превод по сметка на изпълнителя в срок до 20 /двадесет/ работни дни след доставка срещу представена оригинална фактура и приемо-предавателен протокол, или -документарен, неотменяем, непрехвърляем, делим акредитив или авансов превод срещу представена 100% безусловна, неотменяема банкова гаранция със срок на валидност – срока за изпълнение на договора плюс 20 работни дни. Акредитивът е усвоим срещу представена оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Всяка от страните поема разходите по обслужване на акредитива на обслужващата я банка. Възложителят сам избира формата на плащане и размера на акредитива.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на участника, когато е юридическо лице или копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат и удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация, а чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; декларация за наличието или липсата на подизпълнителите и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие; друга информация и документи, посочени в обявлението или в документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Участникът да представи сертификат ISO 9001:2000 "или еквивалент" за въведена система за управление на качеството с обхват на действие, включващ предмета на поръчката, издаден на производителя от независими лица, акредитирани по този стандарт от Изпълнителна агенция ”Българска служба за акредитация” или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 42 - 051265 от 01.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/07/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822649, закупуването става в срока за получаване на документацията: всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа в касата на ДМТОСО-МВР, гр. София, ул. "Княз БорисI" №124. Получава се в стая 503 на дирекцията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/07/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДМТОСО-МВР

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Писмено искане по чл.29, ал.1 от ЗОП за разяснения по документацията се подава на български език.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ