Версия за печат

01113-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-КЪРДЖАЛИ: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РИОКОЗ, ул.Ген.Вл.Стойчев №-2, За: ИВАН РОБОВ - юрисконсулт, БЪЛГАРИЯ 6600, КЪРДЖАЛИ, Тел.: 0361 60270, E-mail: riokoz@kardjali.com, Факс: 0361 62095

Място/места за контакт: РУЖЕНА АНДРЕЕВА - директор"АПФСО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: riokoz.kardjali.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Основен ремонт и частична реконструкция на Дом на здравето - РИОКОЗ Кърджали

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Кърджали
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Основен ремонт и частична реконструкция на сграда

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45215000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради на здравеопазването и социалните грижи, крематориуми и обществени тоалетни

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложени количествени сметки

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - представя се в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП в размер на 1000 лв. Гаранция за изпълнение на договора - представя се в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП в размер на 4% от стойността на договора .

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно условията посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно документацията за участие

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите , участници в процедурата, следва да са регистрирани по Търговския закон и да представят изискуемите документи по чл.56, ал.1 от ЗОП и посочените в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния финансов отчет за приходите и разходите за предходната година.
Минимални изисквания: Отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 по ЗОП и обстоятелствата по чл.47, ал.2 по ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно документацията за участие.
Минимални изисквания: Кандидатът да представи списък на изпълнените обекти през последните пет години и списък на квалифицираните работници съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/06/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата , може да бъде получена срещу представен документ за закупена документация всеки работен дан от 8.30 до 17.00 часа, на адрес: гр.Кърджали, ул.Ген.Вл.Стойчев №-2 , сграда на РИОКОЗ-Кърджали, административно гише - първи етаж.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр.Кърджали, ул.Ген.Вл.Стойчев №-2 , сграда на РИОКОЗ-Кърджали , етаж 2 , стая №-1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата , които представляват кондидатите, подали заявлениея за участие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията по обществената поръчка ще бъде публикувана на интернет страницата на РИОКОЗ-Кърджали, riokoz.kardjali.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №-18, България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №-18, България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ