Версия за печат

00308-2007-0010


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с.Кирково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община с.Кирково, ул."Дружба" № 1, За: Пламен Стоянов Арабаджиев, гл.специалист обществени поръчки в строителството, България 6884, с.Кирково, Тел.: 03679 3284, E-mail: oba_kirkovo@kv.link.bg, Факс: 03679 2140

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kirkovo.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Общинска администрация с.Кирково, област Кърджали, ул."Дружба" № 1, За: Албена Арабаджиева, деловодител при ОбА - Кирково, България 6884, с.Кирково, Тел.: 03679 2796, E-mail: oba_kirkovo@kv.link.bg, Факс: 03679 2140

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.kirkovo.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на специализирани контейнери за събиране на твърди битови отпадъци тип „Бобър” 1,1 куб.м.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: с.Кирково, област Кърджали двора на гимназията.
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на специализирани контейнери за събиране на битови отпадъци тип „Бобър” 1,1 куб.м.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28213800, 28213100

Описание:

Контейнери за отпадъци
Железни или стоманени контейнери

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

До83333 (Осемдесет и три хиляди триста тридесет и три ) лева.

Прогнозна стойност без ДДС
83333 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата се определя на 800,00(Осемстотин )лева, а гаранцията за изпълнение на поръчката от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на 3 % от стоиноста на договора без ДДС, внесени по сметка на общината IBAN BG 61SOMB91303334857901; BIC SOMBBGSF при Общинска банка гр.София, ФЦ с.Кирково;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е осигорено от финансова институция поела дългосрочен общински дълг в размер на 800000,00 лева, от които 627000,00 лева за предмета на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съгласно чл.13 от НВМОП. 2.Други документи описани в тръжната документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен отчет за приходите и разходите и баланс за 2006 година. 2.Списък на изпълнените договори за доставки за предходните две години със стойност над 50 000,00(петдесет хиляди)лева 4.Документ от обслужващата банка, че кандидата за участие в процедурата е коректен клиент.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Наличие на търговска регистриран съгласно търговския закон с предмет на дейност съответстваща на обявената доставка. 2. Декларация за наличие на транспорт за реализиране на доставките на договорените видове и количества контейнери за битови отпадаци.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №10/ 22.05.2007 година на кмета на община Кирково.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/06/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
70 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от 08.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 17.00 ч. от отдел "ТР и И" стая № 23 при Общинска администрация с.Кирково, Ул."Дружба" №1, срещу документ за платена такса по сметка на общината IBAN BG 42SOMB91308435063244; BIC SOMBBGSF, код за вид плащане 448090 при ОБ – АД гр.София ФЦ с.Кирково или при условията на чл.8,ал.5 от НВМОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/06/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Малката зала на ОбА - Кирково, ст. №5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващи участника или упълномощен техен представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша " № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ