РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на подвижно обзавеждане във връзка с разширение на сградата на Районен гр.Г.Оряховица, УПИ VІІ, кв.110, гр.Горна Оряховица.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр.Г.Оряховица,
пл. "Христо Ботев" № 2
Код NUTS:
BG123
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на подвижно обзавеждане за нуждите на Районен съд Г.Оряховица, съгласно приложеното в документацията техническо задание.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
28815800
Описание:
Вътрешно обзавеждане на сгради
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 500 лв. Кандидатът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка, като гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение на договора и той представя допълнителна гаранция в размер разликата между внесената гаранция за участие и определената гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора.Гаранцията се задържа при условията на чл. 29 от НВМОП.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането се извършва в български левове, чрез директен банков превод по посочената от кандидата банкова сметка, в срок до 7 дни от извършването на доставката, след представяне на надлежно оформен счетоводно-отчетен документ, придружен със сертификат за качество и произход, както и след подписване на приемо- предавателен протокол от двете страни.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заявление за участие с подпис и печат на кандидата /списък на документите,съдържащи се в офертата/. 2.Заверено копие от съдебното решение за регистрация на кандидата. 3.Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд /оригинал или нотариално заварено/ или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство /оригинал или нотариално заверено/, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Удостоверението за актуално състояние трябва да е с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата не повече от 6 месеца или да е в срок на валидност,когато е изрично записан в него. 4.Оригинален документ за гаранция за участие /парична или банкова/. 5.Декларация от управителя на кандидата относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и Декларация от всички членове на управителния орган на кандидата, относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 2, т.2 и 3 от ЗОП- оригинали. 6.Декларация от управителя на кандидата, относно обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП - оригинали: Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите да се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 7.Административни сведения за кандидата. 8.Копие от документ за закупена документация. 9.Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции. 10.Образец на декларация за участие на подизпълнители. 11.Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен финансов отчет за 2006г. 2.Информация за общия оборот и за оборота на доставките за последните три години.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с подобен предмет, извършени през последните три години, вкл.стойностите, срока за изпълнение и възложителите. 2.Кратко описание на дейността на кандидата и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/. 3.Кандидатът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионални възможности. 3.кандидатът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионални възможности.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа оценка-техническа компетентност и опит; тежест: 0,5
Показател: техническа оценка - срок за доставка и монтаж; тежест: 0,2
Показател: техническа оценка - гаранционна подръжка ; тежест: 0,3
Показател: обща техническа оценка; тежест: 0,4
Показател: финансова оценка; тежест: 0,6
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/07/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документацията може да бъде закупена в касата на Районен съд гр.Г.Ораховица, пл. "Христо Ботев" № 2 всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа срещу 30 лева с ДДС, платими в брой.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Сградата на Районен съд гр.Горна Оряховица, пл. "Христо Ботев" №2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление