РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Изпълнение на инженеринг с гарантиран резултат и съпътващи ремонтно- възстановителни работи за сградата на Общинска администрация Медковец, с.Медковец
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
Община Медковец
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Извършване на детайлно енергийно обследване,по смисъла на чл.11 от Наредбата за обследване за енергийна ефективност. Изпълнение на съпътващи ремонтно възстановителни работи
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Сграда на общинска администрация
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие 300 лв. внесена под формата на парична сума в касата на Община Медковец . Гаранция за изпълнение на договора е парична или банкова в размер на 1% от стойността на договора,ако е парична се внася в касата на Общината
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащане съгласно договор за възлагана на МОП
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за съдебна регистрация; Удостоверение за актуално състояние; Декларация за данъчна регистрация; Доказтелства за технически възможности по чл 51 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал 1 и ал.5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелства по чл 47, ал.2 от ЗОП; Копие от БУЛСТАТ; Удостоверение ,че кандидата не е обявен в несъстоятелност; Удостоверение, че кандидата не се намира в ликвидация; Срок за валидност на офертата и Предлагана цена.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите и участниците да имат възможността да финансират пълния обем на инвестицията,съгласно чл.21,ал.2 от Закона за енергийна ефективност,като възстановяването от страна на възложителя, на възложените от Изпълнителя средства,ведно с полагащата се лихва,ще стане от 01.01.2008г. за срок от седем години след завършване на първия етап от поръчката,в съответствие с условията на проекта на договора за възлагане на малка обществена поръчка,преставляващ неразделна част от настоящата документация.
Минимални изисквания: Кандидатите и участниците да имат извършен обем строително монтажни работи за всяка от последните 3/три/ години не по-малък от 5 000 000 /пет милиона/ лева и общ обем енергоефективни СМР,за последните 3/три/години,не по малък от 6 000 000 /шест милиона/ лева
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за търговска репутация на кандидата свързани с предмета на поръчката. Сертификати за качеството издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. Списък на собствено или наето от кандидат оборудване- автотранспорт за осъществяване на доставка
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/06/2007 00:00 Час: 14:00
Условия и начин на плащане
Копие от документацията могат да се закупят в Административната сграда на Община Медковец всеки работен ден от 8:30 до 17:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2007 г. Час: 14:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 25/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Административнта сграда на Община Медковец - заседателната зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Всички лица, редовно подали оферти за участие в обществена поръчка в посочения по горе срок и получили документ за регистрация
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление