РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Рехабилитация на общински пътища по направление с.Загоре – гр.Раднево”, включваща следните пътни обекти :
- Път №(50041) от km.6+600 до вход на село Трънково с km.13+822.
- Път №(57008) от разклон за с. Тополяне с km.3+900 до вход на с.Трънково с km.8+240.
- Път №(57012) от разклон за с.Тополяне с km.0+000 до разклон със с.Знаменосец с km.1+699.
- Път №(57014) от разклон за Раднево с km.0+000 до вход на с.Знаменосец с km.1+427.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане
Основно място на изпълнение:
територията на община Раднево
Код NUTS:
BG22
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
“Рехабилитация на общински пътища по направление с.Загоре – гр.Раднево”, включваща следните пътни обекти :
- Път №(50041) от km.6+600 до вход на село Трънково с km.13+822.
- Път №(57008) от разклон за с. Тополяне с km.3+900 до вход на с.Трънково с km.8+240.
- Път №(57012) от разклон за с.Тополяне с km.0+000 до разклон със с.Знаменосец с km.1+699.
- Път №(57014) от разклон за Раднево с km.0+000 до вход на с.Знаменосец с km.1+427.
Целта на проекта е да се подобри и възстанови носимоспособността на съществуващата пътна настилка и равността на пътното покритие, чрез извършване на различни по тип пътно-строителни мероприятия. Това ще доведе до подобряване условията за експлоатация, безопасност и комфорт на движението.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45233140, 45233142, 45233120
Описание:
Пътни работи
Работи по ремонт на пътища
Строителни и монтажни работи на пътища
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно Техническата спецификация и количествените сметки, приложени към документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
3093940 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
"Под формата на:
а) банкова гаранция издадена от българска или първокласна европейска банка, като същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на Банкова гаранция за участие и Банкова гаранция за изпълнение на поръчката
или б) паричен депозит по IBAN с/ка BG 44 KORP 92203303694601, BIC код KORPBGSF при “Корпоративна търговска банка” АД Офис гр.Раднево,
като Гаранцията за участие е в размер на 15 500.00 лв., със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора 1 % от общата стойност на договора със срок на валидност до 1 месец след изтичане срока на договора."
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
разплащанията ще се извършват по реда на ПМС №40/12.03.2005г., след предоставяне на средствата от финансиращ орган, по банков път в левове, след представяне на сертификати за извършена работа
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато участниците са обединение /сдружение/, същите трябва да бъдат регистрирани като юридическо лице, съгласно Търговския закон. При участие под формата на обединение /сдружение/, една от фирмите следва да бъде определена за водеща и представляваща обединението, което следва да бъде отразено в договора за учредяване. Сключването на договора за обществена поръчка, кореспонденцията и разплащанията се осъществяват между Възложителя и водещата фирма в обединението. Всички участници в обединението са поотделно и солидарно отговорни за посочените в офертата условия, изпълнението на договора и гаранционното поддържане на СМР.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а/ удостоверние за актуално състояние с датата на издаване не повече от 3 месеца преди разглеждане на офертите и документ за регистрация на кандидата; б/декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 от ЗОП; в/ декларация за липсата на обстоятелства по чл.47 ал.2 от ЗОП; г/ декларация за липсата на обстоятелства по чл.47 ал.5 от ЗОП; д/декларация по чл.56 ал.1 т.7 от ЗОП; е/ декларация по чл.56 ал.1 т.10 от ЗОП; ж/документ за закупена документация за участие; з/ документ за внесена гаранция за участие; и/ кратка анотация за за досегашната дейност на кандидата по предмета на настоящата обществена поръчка, придружена със списък на изпълнените и изпълнявани от него обекти; й/срок на валидност на офертата; к/ график/срок/ за изпълнение на поръчката; л/гаранционен срок на изпълнените видове работи; м/списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.50 ал.1 т.1, 2 и т.3 ЗОП :
- копие от застраховката за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ;
- Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година с изключение на новорегистрираните и кандидатите, упражняващи свободна професия;
- информация за общия оборот и за оборота на строителството, който е обект на поръчката, за последните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: чл.50 ал.1 т.1, 2 и т.3 ЗОП :
- копие от застраховката за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ;
- Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година с изключение на новорегистрираните и кандидатите, упражняващи свободна професия;
- информация за общия оборот и за оборота на строителството, който е обект на поръчката, за последните три години;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.51 ал.1 ЗОП:
а/ декларация, съдържаща списък на основните договори за строителство, извършени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б/ описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване, пълен комплект машини за асфалтополагане и фрезоване; в/ списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; г/ сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството; д/ документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството; е/ данни за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години; ж/данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът ще използва за извършване на строителството; з/ наличие на собствена асфалтова база на територията на община Раднево - копие на документа за собственост
Изисквано/и минимално/и ниво/а: чл.51 ал.1 ЗОП:
а/ декларация, съдържаща списък на основните договори за строителство, извършени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б/ описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване, пълен комплект машини за асфалтополагане и фрезоване; в/ списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; г/ сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството; д/ документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството; е/ данни за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години; ж/данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът ще използва за извършване на строителството; з/ наличие на собствена асфалтова база на територията на община Раднево - копие на документа за собственост
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 52/S - от 14.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25/06/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08.30 до 12.00 и от 13.00 до 16:30 часа в стая 304 или стая 308, отдел "Стопанска политика", срещу документ за закупена документация, внесена в касата /гише №5/ в Центъра за административно и информационно обслужване /ЦАИО/ на Община Раднево
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25/06/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 26/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Община Раднево, ул."Митьо Станев" №1, етаж 3, зала 315
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представетели, съгласно чл.68 ал.5 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
спечелен проект по Програма САПАРД, реф.№ HQ-00132/3/3/267
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита с Решение № 723/ 18.05.2007г. на Кмета на Община Раднево
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие пред Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ