Версия за печат

00564-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ПАНАГЮРИЩЕ: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ПАНАГЮРИЩЕ, ПЛ. "20-ТИ АПРИЛ" № 13, За: инж. Велко Сапунджиев - зам. кмет, инж. Димитър Симеонов - гл. експерт "Инвестиционна дейност", РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 3783, E-mail: panagyurishte@astra-pan.com, Факс: 0357 3068

Място/места за контакт: ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕРГИНЕКОВ - КМЕТ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ, ПЛ. "20-ТИ АПРИЛ" № 13, За: ИНЖ. ДИМИТЪР СИМЕОНОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 3442, Факс: 0357 3068

Място/места за контакт: ДИРЕКЦИУ "БлУТ"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОБЩИНА ПАНАГЮРИЩЕ, ПЛ. "20-ТИ АПРИЛ" № 13, За: ЕЛИСАВЕТА ОГОРЯЛКОВА, ОЛГА ИВАНОВА, РАДКА ПЕТРИШКА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 2219, Факс: 0357 3068

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА ПАНАГЮРИЩЕ, ПЛ. "20-ТИ АПРИЛ" № 13, За: ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕРГИНЕКОВ - КМЕТ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 3783, E-mail: panagyurishte@astra-pan.com, Факс: 0357 3068

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа на община Панагюрище”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ГРАД ПАНАГЮРИЩЕ, ОБЛАСТ ПАЗАРДЖИК
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа на община Панагюрище” и по-конкретно следните селища в общината: град Панагюрище, с. Попинци, с. Левски и с. Елшица, което обхваща: ЛОТ 1. Град Панагюрище - общо 1447 метра: Подобекти: 1. Водопровод по ул.”Райна Княгиня” - 588 м 2. Водопровод по ул.”Павел Делирадев” - 254 м 3. Водопровод по ул.”Захари Стоянов”- 237 м 4. Главен водопровод висока зона ІІчаст - 368 м ЛОТ 2. Село Попинци, община Панагюрище - общо 253 метра: Подобекти: 1. Водопровод по ул.”Шишман” - 109 м 2. Водопровод по ул.”Стоянка Карабойчева” - 144 м ЛОТ 3. Село Левски, община Панагюрище - общо 213 метра: 1. Водопровод по ул.”Средна гора” - 213 м ЛОТ 4. Село Елшица, община Панагюрище - общо 912 метра: Подобекти: 1. Водопровод по ул.”Миньор” - 480 м 2. Водопровод по ул.”П. Чуненски” - 432 м Обща дължина улични водопроводи за реконструкция: 2 825 метра, за което са изготвени технически проекти в работна фаза на проектиране. Всеки кандидат кандидатства за обекта като цяло.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

РЕКОНСТРУКЦИЯ НА 2 825 МЕТРА ВОДОСНАБДИТЕЛНА МРЕЖА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НАСТИЛКИТЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедура е банкова или парична в размер на 7 500,00 лева /седем хиляди и петстотин лв и 00 ст/, внесена в срока определен за представяне на предложенията. Гаранцията за изпълнение на договора е парична или банкова в размер на 5 процента от стойността на поръчката и се представя преди подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начинът на плащане за изпълнение на възложената поръчка: по банков път. Приемането на работите и заплащането им ще става по действително извършените СМР с протокол, подписан двустранно (акт обр. 19), данъчна фактура, с платежно нареждане, съгласно договор за възлагане на МОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите или документ за самоличност (за физическо лице). 2. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП и за технически възможности и/или квалификацияпо чл.51 от ЗОП. 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП: 5. Подизпълнителите, които ще участват в изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда подизпълнител. 6. Срок за изпълнение на поръчката. 7. Предлагана цена. 8. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда. 9. Срок за валидност на офертата. 10. Документ за внесена гаранция за участие. 11. Друга информация, посочена в документацията за участие. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участникът.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните три финансово приключили години, с изключение на новорегистрираните и упражняващи свободна професия участници.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за търговската репутация на участника – референции от най-малко петима възложители за изпълнението на подобни поръчки с телефон, адрес и длъжностно лице, от което възложителят може да получи допълнителна информация. Задължително референциите да се отнасят за изпълнение на обществени поръчки, свързани с предмета на настоящия открит конкурс /изпълнение на поръчки от този вид и обем/. 2. Доказателства за техническата възможност на участника за изпълнение на обществената поръчка - списък на оборудване /собствено или наето/, което ще се използва, ако поръчката бъде възложена.. 3. Списък на подобен вид обекти за последните 5 години. 4. Списък на строителните материали, които участникът има намерение да използва с точни наименования, стандарти и производители.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/06/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на Центъра за услуги и информация на гражданите, на адрес: гр. Панагюрище, пл. "20-ти април" № 13, всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ, ГР. ПАНАГЮРИЩЕ, ПЛ. "20-ТИ АПРИЛ" № 13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 38, ал. 4 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Мярка "ОБНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЕЛАТА, ОПАЗВАНЕ И СЪХРАНЯВАНЕ НА СЕЛСКОТО НАСЛЕДСТВО И КУЛТУРНИ ТРАДИЦИИ" ПО СПЕЦИАЛНАТА ПРЕДПРИСЪЕДИНИТЕЛНА ПРОГРАМА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ (САПАРД), проект № 290701100017

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете, предвидени в АПК, ЗОП и НВМОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ