Версия за печат

00600-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СБАЛББ "СВЕТА СОФИЯ" ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" №19, За: инж. Анна Малечкова, България 1431, София, Тел.: 03592 8054230, E-mail: belodrobna_sbal@abv.bg, Факс: 03592 8054344

Място/места за контакт: организатор обществени поръчки

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Денонощна въоръжена охрана на сгради и имущество

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23

Място на изпълнение: Трите Бази на Възложителя - бул. "Акад. Иван Гешов" №19, бул. "Акад. Иван Гешов" №17 и бул. "Никола Петков" №17
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Денонощна въоръжена охрана с по един пост на териториите, сградите и имуществото и осигуряване на пропускателен режим за базите на СБАЛББ "Света София" ЕАД, находящи се на бул. "Акад. Иван Гешов" №19, бул. "Акад. Иван Гешов" №17 и бул. "Н. Петков" №17.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Три денонощни поста - по един за всяка база, осигуряващи постоянна охрана, а за База 1 и База 2 и пропускателен режим.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 30000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 40000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в конкурса е в размер на 300.00 /триста/ лв.и се представя в една от формите, посочени в чл.27, ал.1 от НВМОП - безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 60 дни от датата на отваряне на офертите или парична сума, внесена в касата на болницата или по банковата сметка на Възложителя - Първа Инвестиционна Банка, IBAN BG07 FINV 9150 10BG NOOR YK, BIC FINVBGSF. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или освобождава по реда на Чл.28 и Чл.29 от НВМОП. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му и служи за удоволетворяване на Възложителя при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката от страна на Изпълнителя. Условията на гаранцията са уредени в проекто-договора, предложен в документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

със собствени средства, чрез банков превод в лева, по сметката на Изпълнителя, в срок, определен в договора,след изтичане на фактурирания период и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

Наличие на Разрешение /лиценз/ от МВР за осъществяване на охранителна дейност, съгласно Чл.3 от Наредба №1-79 от 08.06.2000 г. на министъра на вътрешните работи;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат или участник в конкурса може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, представили следните документи: 1. Документи относно търговско-правния статут на участника: 1.1 Удостоверение за актуално съдебно състояние, а когато участникът е физическо лице - документ за самоличност. 1.2. Заверени копия Вярно с оригинала на документи за регистрация - БУЛСТАТ, данъчна регистрация, регистрация по реда на ЗДДС; 1.3 Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 5; 1.4 Декларация за наличие или отсъствие на условието по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Документ за внесена гаранция за участие. 3. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП и за технически възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени тук по-долу в раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. 4. В случай на използване на подизпълнители - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП се представят и за подизпълнителя. 5. Заявление за съгласие относно предлагания срок за изпълнение, съгласно образец, даден в документацията за участие. 6. Разрешение /лиценз/ от МВР за осъществяване на охранителна дейност, съгласно Чл.3 от Наредба №1-79 от 08.06.2000 г. на министъра на вътрешните работи; Други документи, посочени в документацията за участие. 6. Опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите или участниците представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП. 1) заверено копие на последния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите на участника, заверен от експерт счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводството. В случаите на новорегистрирани търговски дружества и в случаите, когато участникът упражнява свободна професия, такива документи не се изискват; 2/Информаця за годишния оборот на услугите, предмет на поръчката за предходните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Чл.51 от ЗОП - т.1 Декларация, съдържаща списък на основните договори за охрана, изпълнени за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; т.7 Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и лицата, който отговарят за изпълнение на поръчката..
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

2007 - 04

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 8 от 14.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документация се получава всеки работен ден на Възложителя от 10 до 12 часа, в стая №20 /бул."Акад. Иван Гешов" №19 - партер/, след представяне на документ за платена посочената сума в касата на болницата или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя и представяне.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.06.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. София, СБАЛББ "Света София" ЕАД - бул. "Акад. Иван Гешов" №19 - аудитория, партер

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на кандидатите, при извършване на действията по Чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Чл.120, ал.2 от ЗОП: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ