Версия за печат

00647-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на културата, бул. "Ал. Стамболийски" № 17, За: Владимир Генов; Цвета Милева, България 1040, София, Тел.: 02 9400890; 02 9400949, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Владимир Генов; Цвета Милева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: осъществява държавната политика в областта на културата

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на офис мебели за нуждите на Министерство на културата.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: сградата на МК
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва доставка и монтаж на офис мебели за нуждите на МК съгласно техническо задание и конкурсна документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30191000

Описание:

Офис оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническо задание

Прогнозна стойност без ДДС
66000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на 660лв. по банкова сметка IBAN BG 06BNBG 96613000175501, BIC BNBGBGSD, БНБ-ЦУ или в касата на МК; гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

от държавния бюджет за 2007г.; плащане - в български лева, по банков път;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: нотариално заверени копия от съдебно решение и удостоверение за актуално състояние; копие от Булстат-карта; декларации по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП; документ за внесена гаранция за участие - в оригинал;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копия от отчет за приходите и разходите и баланс за предходните две години; референции от последните две години; декларация със списък на основните договори за подобни доставки през 2006г.
Минимални изисквания: минимален оборот от реализирани продажби на предлаганото офис оборудване-поне 1,5 млн.лв. за всяка от последните две години;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: копия от сертификат за качество ISO 9001:2000 за предлаганото офис обзавеждане; копия от документи, доказващи, че предлаганото обзавеждане е съобразено с изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ергономичност;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 52 от 06.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/06/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

цената се заплаща в касата на МК всеки работен ден от 14 до 16 часа; документацията се получава в стая 316, трети етаж и стая 419, четвърти етаж;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.06.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

административната сграда на МК

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

упълномощени представители на кандидатите;



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ