РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Събиране, транспортиране и обезвреждане на опасни болнични отпадъци"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
16
Основно място на изпълнение:
"МБАЛ-Шумен"АД
Код NUTS:
BG133
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Събиране, транспортиране и обезвреждане на опасни болнични отпадъци
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
90122240
Описание:
Услуги по събиране, извозване и отстраняване на отпадъци от болници
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
69740 кг опасни болнични отпадъци
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 500 лв., гаранция за изпълнение - 1% от стойността на договора
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Разсрочено плащане, по посочена банкова сметка на изпълнителя.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинални или нотариално заверени- Документи за самоличност на кандидата/за физическо лице/;Удостоверение за актуално състояние/за юридическо лице/;Документ за регистрация по БУЛСТАТ, данъчен номер и ЗДДС;Декларация по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП, Документ за закупена документация за участие, документ за внесена гаранция за участие
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или нотариално заверени финансов отчет и баланс за последната година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Оригинал или нотариално заверени финансов отчет и баланс за последната година
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Разрешение по чл. 12 от Закона за управление на отпадъците, издадено по реда на чл. 37 и 38 от ЗУО за извършване на дейност по транспортиране на опасни отпадъци;сключен договор с физическо или юридическо лице, което притежава разрешение по чл. 12 от Закона за управление на отпадъците, издадено по реда на чл. 37 и 38 от ЗУО;доказателства за техническ възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т. 1,3,4,7 и9 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или нотариално заверени.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Разрешение по чл. 12 от Закона за управление на отпадъците, издадено по реда на чл. 37 и 38 от ЗУО за извършване на дейност по транспортиране на опасни отпадъци;сключен договор с физическо или юридическо лице, което притежава разрешение по чл. 12 от Закона за управление на отпадъците, издадено по реда на чл. 37 и 38 от ЗУО;доказателства за техническ възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т. 1,3,4,7 и9 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или нотариално заверени.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/07/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
в брой в касата на "МБАЛ - Шумен"
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/07/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/07/2007 00:00 Час: 11:30
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Упълномощени представители на участниците
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9801315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9801315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ